fallback

McLaren представи най-мощния си и най-лек модел

750S е наследникът на 720S и вдига 100 км/ч от мястто само за 2,8 секунди

Британският производител McLaren представи 750S - най-мощния и в същото време най-лекия сериен автомобил на марката. McLaren 750S е наследник на 720S, като превъзхожда своя предшественик в много аспекти и е във варианти купе и кабриолет.

 

 

Новият McLaren 750S е с 4,0-литров V8 двигател с мощност 750 к.с. и 800 Нм въртящ момент. Актуализирана е седемстепенната секвенциална скоростна кутия с по-малко предавателно число, която изпраща мощността към задните колела.

Ускорението до 100км/ч е за 2,8 секунди, а кабриолетът обаче е с 0,1 секунди по-бавен до 200 км/ч - 7,3 срещу 7,2 секунди при купето. Ускорението от място до 300 км/ч отнема 19,8 секунди при купето и 20,4 секунди при кабриолета. Времената им на четвърт миля също се различават - за купето 10,1 секунди и кабриолета - 10,3 секунди. Максималната скорост и за двата варианта е 332 км/ч.

 

 

Голямото постижение на McLaren е намаляването на теглото на 750S, като производителят твърди, че автомобилът е лидер в своя сегмент с плътност на мощността от 579 к.с. на тон. Уточнява се, че суперавтомобилът постига това съотношение само в най-леката си форма.

Това е важно, защото 750S се предлага в множество олекотени варианти. Предлагат се например „ултра леки“ седалки, които са с 33% по-леки от стандартните от въглеродни влакна. Теглото на McLaren 750S е 1389 кг, но може да варира според поръчаните опции. Кабриолетът, който има прибиращ се твърд покрив, тежи 1438 кг.

 

 

McLaren 750S има нова броня, по-тесни всмукателни отвори и удължен сплитер. Вентилационните отвори на задните калници са по-големи от преди, задната броня е нова и има удължено активно задно крило, изработено от въглеродни влакна. Ауспухът вече е преместен в средата, подобно на P1, което допълва промените.

Интериорът е променен, но не много - подобрения има в централния информационен екран, който е с нова графика, както и в камерата за задно виждане, аудио системата също е подобрена.

 

 

750S разполага с McLaren Control Launcher (MCL), който позволява на шофьорите да съхраняват любимите си настройки за задвижването, трансмисията, управлението и аеродинамиката и да се върнат към тази конфигурация с натискането на един бутон.

Цената на McLaren 750S започва от 293 000 евро за купето и 312 000 за кабриолета.

 

Още снимки - вижте в галерията:

 

 

fallback
  • #3
    Leo ( преди 1 година )
    Страхотен автомобил , да го бяха променили и малко визуално обаче ..разликата с 720s е несъществена особено отпред , а това е модел на 7 години
  • #2
    plain ( преди 1 година )
    Защото на Plaid максималната мощност е на разположение от 0 до 100000 оборота, докато при този звяр - при точно определени обороти...
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Странно защо мощността на тегло е значително повече от на Плайд а е с по-лошо ускорение дори до 200 км/ч и на 400 метра
fallback
Последни