fallback

Volkswagen се отказва от сензорните екрани

Германците връщат класическите бутони в автомобилите си

В средата на април Volkswagen представи новия си флагман - големия електрически седан ID.7. Интериорът на прототипа е натъпкан с екрани и сензорни бутони, но сега компанията твърди, че ще се откаже от подобна схема за управление при серийния модел и ще се завърне към класическите бутони, съобщава Autocar.

Явно идеята за сензорно управление вече не се харесва на един от най-големите автомобилни производители в света. Твърди се, че във Volkswagen са получи смесени отзиви за сензорния интерфейс на прототипа ID.7, който замени обичайните еднофункционални бутони с персонализирани сензорни икони на екрана на медийната система. Затова компанията ще се откаже и от сензорните контроли на волана.

Още през октомври 2022 г. новият главен изпълнителен директор на Volkswagen - Томас Шефер, обяви, че по-голяма част от клиентите искат конвенционалните бутони да бъдат върнати на предната конзола. На концептуалния Volkswagen ID.2all, представен в средата на март 2023 г., вече можете да видите класическите бутони на волана и под сензорния екран.

По-рано и друг голям производител на автомобили – Hyundai, обеща да запази обичайните бутони, тъй като контролът върху автомобила и неговите системи чрез сензорния екран отвлича вниманието на водача от пътя много повече.

fallback
  • #11
    Име ( преди 11 месеца )
    *** са тези които ги премахнаха. Същото е с замяната на стъклото с пластмасата, сега 30 години по-късно трябва да се върнем там където бяхме 1989 година защото виждаш ли било, по полезно, по екологично, по разционално. Не само българите, целия свят отива на кино, още повече този "разумен" свят който краде последните 30 години.Колите за 10 години нямат никакъв прогрес, ако си си купил кола от среден клас със всички екстри няма смисъл да се сменя с нова сега, няма да има нищо повече
  • #10
    Някой ( преди 1 година )
    Време беше да се признае тази истина с отклоняване на вниманието. То не е нормално да натискаш по екрана 5 пъти, за да влезеш в менюто на климатроника и после 3 опита да целиш плъзгач, просто за да промениш скоростта на въртене на вентилатора.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    Не, просто си одъртял и си спомняш младините с умиление. И аз съм така, нормално е.
  • #8
    Иванов ( преди 1 година )
    По-добре късно , от колкото никога. Е казал мъдреца.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Кат се замисля,ладата без дисплеи и бутони,едно радио и волан без серво за фитнес,като че старото ми навява спомени за по-качествено кормуване ;)
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Хубаво е, че се усетиха! Мерцедес също наблъскаха всичко с екрани и това е ужасно за използване! БМВ и Ауди май все още ги комбинират добре!
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    #4 всяко нещо си има приложение - сензорния екран е перфектен за други цели и не трябва да пречи да си има копчета за основни функции. Например ако трябва да търсиш нещо на картата на GPS-a с копчета ще е много по-куцо, да не кажа не работещо.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Сензорния екран е огромна глyпocT , няма по-добро от физическия бутон
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    това е много добре, *** да стане
  • #2
    Факт! ( преди 1 година )
    Да се откажат от първобитното си съществуване най добре
fallback
Последни