fallback

Когато автомобилните инженери сбъркат фатално

Някои пропуски или недоглеждане стават причина за голям брой жертви

Всяка съвременна кола е сложен механизъм с куп електроника, която може да бъде опасна както за водача и пътниците в нея, така и за другите, дори ако не отива никъде, а например е паркирана някъде на слънце. Вина за това понякога имат и създателите на съответния автомобил, които са допуснали грешки при неговото проектиране. Те може да бъдат в дизайна на превозното средства или в конструкцията на основните му компоненти и агрегати.

В следващата подборка са посочени няколко случая на автомобили, които по различни причини станаха причина за излизането от строя на огромен брой превозни средства. По-лошото обаче е, че те причиниха смъртта на повече от 100 човека.

Грешки на автомобилните инженери, отнели човешки животи (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #9
    Johnnie ( преди 7 месеца )
    Затова кола без никакви електроники. Навремето като карах БМВ без електроники, беше най сигурната кола. Сега БМВ-тата станаха синоним на коли убийци заради дефекти в датчиците и катастрофите.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    еърбег модулите са на един и същи принцип независимо дали са японски европейски американски и всички гърмят и последствията са катастрофални еърбеггейт ще е ланинообразен страшното е че всички автомобилни компании мълчат като партизани на разпит управлението на автомобила вече е сравнимо с игра на руска рулетка с тази разлика че пистолета не е барабанен а с пълнител и имаш шанс само ако нещо засече и не сработи модула въпреки че има много слечаи и та безпричинно сработване на еърбег модули
  • #7
    До долния ( преди 1 година )
    То щото от аспусита на оризарките излизат цветя и рози! А имаше и една таката чийто възглавници изтребиха сумай ти народ ...
  • #6
    Швабен зи каскен ( преди 1 година )
    Ха-ха, проблемът бил в японците, заключиха форумните фенчета на немското автомобилостроене виновно за най-големия скандал с вредни емисии в историята с потенциално към няколко милиона жертви. Хубаво поне че въпросното автомобилостроене е със затихващи функции и скоро ще ни избави от канцерогенните си недоразумения.
  • #5
    Ламарин Тенекеджиев ( преди 1 година )
    Чак ме хвана гнус да ви чета недопустимите просташки коментари относно колко били некадърни японците..... Пфу...
  • #4
    А при рено ... ( преди 1 година )
    грешките се проектират още на чертежа, "усъвършенстват" се в завода и се изсипват на главата на нищо неподозиращият клиент!
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    До края на 90-те години, всеки европеец знаеше едно просто правило - ако искаш да живееш, не се качваш на японски автомобил. В сравнение с европейските, японските ставаха на ваденка при катастрофа и това си личеше от пръв поглед. След това малко си пооправиха колите - вече не ръждясват толкова бързо, малко по-комфортни и безшумни са. И това създаде у някои хора впечатление, че са станали по-сигурни. Не са. Все същите коФчези са, проектирани от некадърни японски "инженери".
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Абсолютно същата статия със същите 5 "грешки" излиза в рубриката Още по темата: 5 фатални грешки на автомобилните инженери. Петър Захариев получава единица за преписване от себе си.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Защо обиждате инженерите? Това са грешки на японците. В други държави такава престъпна небрежност е почти невъзможно да се допусне.
fallback
Последни