fallback

Най-големите митове за камерите за скорост

Повечето трикове за избягване на глоба, които циркулират в интернет, няма да ви помогнат

Без съмнение получаването на фиш от камера за скорост, била тя стационарна, мобилна или някаква друга, е една от най-големите грижи за съвременните шофьори. Затова и в интернет е пълно със съвети за избягване на подобни неприятности. Честно казано, освен, че са незаконни, те не са и ефективни. Експерти посочиха някои от най-фрапиращите „предложения“ и обясниха защо те не работят. Съответно, няма никакъв смисъл да бъдат използвани, колкото и някой да се опитва да ви убеди в обратното.

Фалшивите митове за камерите за скорост (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #35
    анонимен ( преди 1 година )
    До 31,разбирам те,аз до преди 2 години ходих на картинг пистата за да си изкарам адреналина,а след това се рея разумно и спокойно но без "влачене" като черва по пътя.
  • #34
    анонимен ( преди 1 година )
    Waze приложението върши много добра работа срещу тия д, о, л, н, и, мишки, дето се крият със цивилни коли, седят гадовете на много места
  • #33
    Стоян ( преди 1 година )
    Който я е писал тая глупост да си удари един шамар самостоятелно... по големи глупости не бях чел ... 1) Фольо за номера има лошото е че се виждат с просто око и патрулка може да кара зад теб и да те спре но камерата няма да отчете номер 2) Лак за коса и сухо време означава че снимка с номер няма 3) По ЗЗДП нямат право да снимат в влошени метерологични условия защото това може да доведе до повреда в камерата и ако обжалваш в съда ще падне глобата 4) На тъмно тези камери снимали невероятно това с
  • #32
    Енчо ( преди 1 година )
    Аз на мотора нямам преден номер.А отзад за всеки случай лепвам малко черен изолирбанд.
  • #31
    Пропов ( преди 1 година )
    Ние в Германия си имаме единственото легално средство против ограниченията - магистрали...без ограничения. Как работи това? Ами който има мерак да пришпори звяра - отива там, начесва си крастата, изпомпва си адреналина, отприщва си егото...а през останалото време си кара кротко. Защото знае, като му се кара или просто бърза - магистралата е винаги наблизо. Трудно ще го разберете без да сте го изживяли. Като знаеш че има къде да отприщиш звяра, просто нямаш нужда да си постоянно агресивен.
  • #30
    Ахмед Селимов гр.Вар ( преди 1 година )
    Интересно е
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    мен ми е интересно колко не особенно щастлив трябва да си за да започнеш работа в системата на вътрешните работи а тези служители в частни компании които доставят и монтират оборудването за следене пеша ли ходят и тези неособенно щастливи субекти приятели имат ли толкова ли е трудно една мечка да им направят и да си преосмислят не особено щастливия си живот и да си намерят някоя нормална работа за да се интегрират в обществото и да се радват на живота докато не сапси купили волво
  • #28
    Neuk ( преди 1 година )
    До 25Управлявам автомобил в почти цяла северна Европа. С вграден радар детектор, но без пазарен заглушител ( засега, чакам Стингер файбър да покрие поне 2/3 възможностите на Ал приорити и ще монтирам. Два пъти ме проверяваха в Гърция специално за радар, но слава богу не го откриха. Знам какво ме чака, но често ми се налага да минавам повече от 1000 километра за 12 часа, по правилата не става.
  • #27
    Някой си ( преди 1 година )
    До НерезановДа, така е, обаче досега поне пет пъти се наложи да спирам агресивно, защото знаците са скрити и не се виждат. Касички знаци у нас са поне 10% от знаците за скорост ( В 26).
  • #26
    до Neuk ( преди 1 година )
    Ти хубаво ги каканижеш, ама я излез с тая техника в други държави да видиш какво ще ти се случи. Детекторите са забранени в много държави и глобите са доста солени, а антирадарите са криминализирани и не само глоба, ами и в затвора ще те вкарат. Повярвай ми ще те сцепят и никой не може да ти помогне.
fallback
Последни