Корейският производител SsangYong вече има ново име – KG Mobility, като то дебютира на изложението за мобилност в Сеул. Там компанията представи три напълно електрически концептуални модела, като най-авангардната от тях много прилича на Toyota FJ Cruiser, която се е завърнала от бъдещето.
Заедно с представения по-рано Torres EVX, новата автомобилна марка показва пикапа O100, средноразмерния SUV KR10 и футуристичния SUV F100 (на снимката). Идеята на концепциите е да предадат на света мисията на KG Mobility. Изградени от пепелта на някога фалиралия SsangYong, новите автомобили представляват визията на компанията за сегментите, в които иска да се конкурира, и дизайните, които ще й помогнат да се открои.
Най-впечатляващата от трите концепции е F100. Решетката на електромобила е съставена изцяло от LED-светлини, които могат да бъдат персонализирани, за да отразяват настроението или личността на собственика. Поглеждайки по-назад обаче, силуетът на автомобила е по-малко футуристичен и всъщност силно напомня на Toyota FJ Cruiser.
В същото време, концептът O100 (на снимката) е описан от KG Mobility като пикап от среден размер за градски шофьори. Дизайнът му е вдъхновен от Torres EVX, което си личи от светлинния подпис отпред. Електрическата концепция има V2L конектори, за да помогне на бъдещите собственици да захранват инструментите си на работното място или охладителя си на плажа.
На свой ред, третият представен модел – KR10 (на долната снимка), е по-добре познат на корейските клиенти на марката, тъй като той е предвиден за наследник SsangYong Korando, който въпреки напредналата си възраст все още е много популярен на вътрешния пазар.
Накрая KG Mobility показа Torres EVX, който е малко по-голям от KR10. Представен по-рано този месец, този електрически SUV ще предлага 500 км пробег, благодарение на литиево-железни фосфатни батерии от китайската BYD, които са предназначени да бъдат устойчиви на външни удари и по-малко податливи на пожари. Очаква се Torres да бъде пуснат в продажба тази есен с начална цена 24 000 щатски долара.
Компанията също представи нова EV платформа, която е оборудвана с двигатели отпред и отзад. Това означава, че може да осигури задвижване на две или четири колела, в зависимост от обстоятелствата.