fallback

Най-надеждните автоматични скоростни кутии в историята

Тези 10 трансмисии са се доказали и се поставят на огромен брой модели

Преди време класическата ръчна скоростна кутия се смяташе за еталон за лесен контрол на сцеплението и за скорост на превключване. Тя предлага минимални загуби и максимална надеждност. Днес обаче много автомобили с автоматични трансмисии са по-бързи от версиите с три педала, а някои дори са по-издръжливи.

През последните години продажбите на автомобили с автоматични скоростни кутии на пазара надхвърлят тези на моделите с класическа механична скоростна кутия. На пазара втора ръка броят на автоматиците расте, въпреки че много купувачи се страхуват от тях. Кои обаче са най-надеждните автоматични трансмисии?

Отговор дават експертите от изданието Auto.Mail, като предварително уточняват критериите за надеждност. Основният сред тях, очевидно, е ресурсът на агрегата, тоест декларираният от производителя пробег, до който скоростната кутия ще работи правилно, ако бъде поддържана качествено. Съща така важен критерий е и въртящият момент, предаван на колелата.

Могат да се разграничат още няколко важни компонента – конструкция на дизайна и качественото производство. По принцип класическите хидромеханични автоматици най-често превъзхождат по показатели капризните CVT и роботизирани трансмисии с два съединителя, които са по-сложни и понякога дори не могат да бъдат ремонтирани. Затова и се смята, че най-надеждната двупедална трансмисия е тази с преобразувател на въртящия момент.

Почти невъзможно е да се определи най-доброто от най-доброто - тоест най-надеждният „автоматик“ в света, така че посоченият списък от безпроблемни кутии е условен. Всички тези агрегати са се доказали през годините, като са поставяни на огромен брой модел, продавани по цял свят.

Най-надеждните автоматични скоростни кутии (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #28
    анонимен ( преди 1 година )
    Нещо за 10 степеният на Форд.Ford 10R80 GM 10L80/10L90
  • #27
    анонимен ( преди 1 година )
    Добре де, тока е евтин, зарядната не иска инвестиция, винаги е слънчево. А къде са тия евтини зарядни станции? Освен в собствения гараж аз поне не намирам.
  • #26
    Аман ( преди 1 година )
    Конглокенция да се чете конкyренция. Към екипа. Хайде спрете я тази подигравка, да правите автокорекция "***" дори по средата на думата и да я превръщате в "глок" . Някой би ли ми обяснил каква е логиката и смисъла на това упражнение? Поне сложете звездички и всички ще се сетят като прочетат кон***енция
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    И понеже си много наивен и не разбираш принципа на пазарната икономика, ще те питам смяташ ли че в твой интерес всички производители са се разбрали за последните събота и неделя тока да е на 90 стотинки на свободния пазар? Да ти напомня ли, че ни плашите, че ще плащаме адски високи цени като излезем на свободния пазар, но такава ниска цена на тока не е имало и по време на социализма и никой няма да ти я предложи по желание. Цената е такава заради конглокенцията!
  • #24
    До 23 ( преди 1 година )
    А ти защо смяташ, че някой ще го прави в интерес на клиентите, а не в собствен интерес? Ако и по-скоро не ако, а когато на всеки паркинг, особено на платените има зарядни станции, а всеки на приложението може да види цените и свободните колонки на абсолютно всички зарядни в региона, ти ако си собственик на зарядна станция заради клиента ли ще свалиш цената с една стотинка под останалите или заради конглокенцията, защото виждаш че паркинга ти е празен? Даже и да не си производител на ток.
  • #23
    анонимен ( преди 1 година )
    Да, той тока сам по себе си може и да е без пари. Но докато има хора които не могат да си го набавят сами (да имат собствена зарядна) а са склонни да дадат пари няма причина да стават евтини зарядните.
  • #22
    анонимен ( преди 1 година )
    И понеже много трудно схващате, цената на тока на зарядните станции също ще се мени в реално време за да привличат клиенти. Още сега във всяко приложение за зарядни станции се вижда както колко свободни колонки и с каква мощност и конектори има на всяка зарядна станция, така и цената на всяка една колонка и не е задължително на всяка колонка цената за зареждане да е еднаква с останалите. Това схващате ли го? Дизелът на различните колонки да е с различна цена на една и съща бензиностанция?
  • #21
    анонимен ( преди 1 година )
    Точно както до скоро не можехте да вземете че тука от фотоволтаици всъщност е най-евтиния възможен ток и ще свали цената на тока, а си мислехте че колкото повече е фотоволтаици се изграждат толкова по-скъп ще става тока, така и все още не можете да схванете че тока е стока, чиято цена се променя всеки час и това се знае за 24 часа напред колко ще е тока за всеки отделен час, а освен това има и балансиращ пазар на 15 минути. Ще го разберете по трудния начин скоро!
  • #20
    Лъжец си ( преди 1 година )
    "Ти ми казваш ако производител на ток направи зарядна станция той няма причина да продава над 20-30ст." Я ми покажи къде съм го казал това? Казал съм че винаги може да подбие цената дори на контакта, за да привлече клиенти, когато му купуват тока на безценица. А да не мислиш че ще затваря зарядната станция, когато не пече слънце? Нали трябва да си плати тока произведен от АЕЦ и въглища, а когато не пече тока ще е скъп и само ще мечтаеш за 20-30 стотинки дори на контакта у вас.
  • #19
    До 18 ( преди 1 година )
    А ти защо реши че бързите зарядни станции ще са само в градовете? И защо реши, че някой ще тръгне да произвежда ток само за да сложи зарядна станция евентуално някой да се отбие да зареди на нея? След това защо реши, че цената на тока всеки ден всеки час и 365 в дни в годината ще е ниска и собственика на зарядната станция ще продава и през нощта на 7 ст, при положение, че само таксата за пренос му е толкова, а тока през нощта може да стигне и до лев за киловатчас?
fallback
Последни