IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

20-те най-бързи SUV в света за 2023 година

Електрическите превозни средства правят революция и в този сегмент

Не толкова отдавна концепцията за бърз SUV беше забавна, макар и несъстоятелна. Модели като GMC Typhoon и Lamborghini LM002 привлякоха вниманието, но те бяха само камъчета, правейки малки вълни в много голямо езерце. Времената със сигурност са се променили и вече на пазара е пълно с огромни на размери автомобили, които ускоряват като суперколи.


Porsche Cayenne


Изданието Motor1 направи списъка на най-бързите SUV, като в основата му е времето за ускорение от 0 до 60 мили в час (97 км/ч). Най-бавният от тези модели прави това за 3,7 секунди. Ако се чудите защо автомобилите са 22, а не 20, както е посочено в заглавието, причината е, че има няколко SUV с еднакви времена, посочени от производителите им.

Списъкът включва както модели с ДВГ, така и електрически SUV, които са налични, или съвсем скоро ще се появят на основните пазари по света. Електрификацията напредва с бързи темпове, като превзема и този сегмент, така че класацията най-вероятно още догодина ще претърпи сериозни промени.

20-те най-бързи SUV в света за 2023 година (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Виктор ( преди 1 година )
    МНОГО КОНЕ,МНОГО МАГАРЕТА,МНОГО КИНТИ,А НАКРАЯ МНОГО СКРАБ И ЕДИН ГОЛЯМ ...ПРАЗ!!!
  • #12
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Neuk ( преди 1 година )
    Само на мен ли се струва, че моделът х3 на БМВ е старото G01 преди фейслифта от 2021, не новото. Иначе паркетник и удоволствие от шофиране по нагънат път като Стелвио - Давос е нон сенс. А в Б-я можеш спокойно да си караш със 180 по магистрала и без да те е страх да ти смъкнат кожата от глоби. Просто инвестираш около 3000 - 3500 лева и ставаш невидим за триногите арх, а за останалите радари получаваш предупредение от повече от 600 - 800 метра.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Така е. Усещането е различно и стилът на каране ще е различен както ще са необходими и съвсем други умения. Да знаеш къде и колко да намалиш, а след това след всеки завой да изпитваш огромни ускорения, като след това намаляваш бързо за следващия, за разлика от лекия спортен автомобил който преминава с лекота с доста по-висока скорост през завоите, но няма вътък да ускори след завоя. Тежките и мощни електромобили карат бавно през завоите, но след това вдигат по-високи скорости между тях.
  • #10
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До чичо фичето ( преди 1 година )
    Щом за тебе не е удоволствие да изпитваш залепването за седалката, значи спокойно можеш да си изпитваш удоволствието на playstation и да сменяш колкото си искаш скорости и да слушаш звук. Вероятно не си чул лафа, че най-добрите пилоти управляват автомобила чрез зад ника си. Точно там най-добре усещат автомобила, а не слушат звуци. Казваш най-бързото изминаване на тази писта със сериен автомобил не го прави бърз автомобил. За тебе по-бързи са тези, които я минават по-бавно, но бръмчат повече.
  • #9
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Да много е важно тия 2 секунди та на светофара да си от първите, от малки ви манипулират с тези скорости а реално на първия завой половината от тези коли са аут.
  • #8
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 1 година )
    До 7 Ами не, не ги обезмисля, изживяването от хубавата спортна кола не е само в ускорението, а спортна кола от 2 тона няма, на това се вика бърза, но не и спортна кола. Сто пъти по-голям кеф ще изпитам да си изреждам скоростите на една М3'ка от колкото само да натискам газ и спирачка, за звука и неговата важност при удоволствоето от шофирането няма да коментирам.
  • #7
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Оригинална гума Michelin PS4S на оригинални размери 265/35/21 отпред 295/30/21 отзад и оригинални TESLA WHEELS времето за обиколка (в това видео): 1 мин. 33.610 е абсолютно безумно за този вид голяма кола, която изобщо не е адаптирана за това писта!!"Край на цитата. Тоест не само може да ускорява, но може и да спира и да взема завои. Абсолютен кошмар за всички производители на спортни автомобили. Напълно ги обезсмисля!
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Второ, имах шанса да докарам колата за един цял ден на CIRCUIT de BRESSE във Франция за тест в реално състояние. Това е технична малка писта, която обикновено е страхотна за малки коли като Caterham, Ariel Atom или други коли на Lotus и ИСТИНСКИ КОШМАР за тежки коли и спирачки!!! Е, след няколко обиколки, току-що записах рекорда за разрешена за движение по улиците кола на гуми, които не са полуслик. Оригинална гума Michelin PS4S на оригинални размери 265/35/21 отпред 295/30/21 отзад и оригинални
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Vittel коментира опита си с колата:И нека ти кажа, това е НАПЪЛНО РАЗЛИЧНО ЖИВОТНО в сравнение със стандартната кола!!Той потвърди, че превозното средство не е имало ограничител на скоростта и той постигна 350 км/ч (217 мили в час) на няколко пъти счупвайки предишния рекорд.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 3 ( преди 1 година )
    По принцип си прав, но все пак тук става въпрос за класация по характеристики на хартия, а не дали можеш да ги използваш в реалния живот. Въпреки това класацията не е актуална, защото максималната скорост на Тесла вече не е ограничена ако е оборудвана с фирмената нова спирачна система за писта. В следващото мнение ще дам цитат за човек който ги е пробвал.