IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford възражда култовото „Porsche за работяги“

Capri се завръща като електрически кросоувър с 300 коня

Ford планира да върне към живот легендарния си модел Capri. През 70-те години това име носеше купе с прилична за времето си динамика на разумна цена. По тази причина Capri беше наричан „Porsche за работяги“.


Ford


За новия модел Ford ще запази концепцията, но ще промени формата. Така Capri ще се превърне от купе с бензинов двигател в електрически кросоувър с мощност от около 300 к.с. и цена от около 40 000 лири. При него ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема 6,4 секунди, твърди вестник Sun, като се позовава на свои източници във Ford.

Новият електромобил трябва да влезе на европейския пазар през 2024 г., като ще бъде изграден върху платформа със задно предаване, заимствана от Volkswagen. Дизайнът обаче ще запази оригиналните характеристики на класическия модел с четири фара и скосена линия на покрива.


Ford


Оборудването на възроденото Capri ще включва такива модерни опции като огромна медийна система със сензорен екран с изображения с висока разделителна способност, безжично зареждане за смартфон и седалки с функция за масаж.


0 от 500
  • #6
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До Пропов ( преди 1 година )
    Какво има да му мислиш? Щом имаш гараж, по подразбиране всяка сутрин автомобилът ти е зареден до горе и можеш да тръгнеш накъдето си пожелаеш вместо да си губиш времето да спираш по бензиностанции. А един електрически автомобил на офроуд ще мине много повече с едно зареждане от бензинов автомобил. За зарядната инфраструктура си прав, но това е въпрос на време и процеса е необратим. Точно както и времето за зареждане ще става все по-кратко. Пикапа на Тесла ще зарежда с мегават - 400км за 6 мин.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Пропов ( преди 1 година )
    #1: Как да нямат общо е - Мустанг с Мустанг. Стоповете, емблемите...е сигурно и още нещо по - незабележимо и маловажно ;-) Ама осмака го няма, за някой това е за добре, за мен - не. С тия електрички се губи идеята на личното превозно средство - свободата. С ДВГ палиш и заминаваш на момента.Доливаш и продължаваш. С батерията си трябва планиране, смятане поне от предния ден да я закачиш цяла нощ за по дълъг пробег и бля бля. Вързана работа.
  • #4
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тия сувове *** мамата на всичко ако бяха яката работа с класата щеше да е сув както и Ролс Ройс но не са а са седани. Най доброто за път.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Спортен електрически както и офроуд такъв е смешно, батерията ще падне пет пъти по-бързо.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До първия ( преди 1 година )
    А ти защо смяташ че един бърз работен автомобил се асоциира само с вида на горивото и традицията не може да се пренесе при смяна на двигателя?
  • #1
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Гнахоожсн ( преди 1 година )
    Тази електричка ще има толкова общо с Капри-то от 70-те, колкото електрическият Маг-е (или както там му е името) има общо с Мустанг-а от 60-те години.Форд обаче май до сега имат поне 4-5 неуспешни опита за съживяване на Капри, така че задръжте с отварянето на шампанското. Можем само да кажем "Честито!" на милениълите, които нямат никаква представа какво е Форд Капри и с какво се яде то, и съболезнования за всички други поколения преди тях, които имат.