fallback

Тази Honda Accord е на 1,6 млн км и е с оригиналния си мотор

Собственикът е купил колата на 300 000 км преди 8 години (ВИДЕО)

Honda Accord от 2003 г. е изминала 1,6 милиона мили без основен ремонт на двигателя. Историята на собственика на колата-рекордьор разказа The Drive.

Американецът Джъстин Килмър управлява колата от 2015 г. По това време пробегът на купето е 300 000 километра. Мъжът работи като медицински куриер, така че му се налага всеки ден да пътува на дълги разстояние. Осем години по-късно той е сменил много части по автомобила, но двигателят си остана оригиналният, без да му е правен основен ремонт.

Всяка година Джъстин изминава около 160 000 километра, като доставя лекарства и дарява кръв на медицински заведения. През годините на експлоатация мъжът се е грижил много добре за автомобила, като освен редовната поддръжка всяка повредена част е била заменяна с оригинална.

Собственикът разкрива, че за 8 години е сменил ръчната скоростна кутия, няколко съединителя, помпата на сервоуправление, както и механизма за задвижване на седалката на водача и ключалките на вратите.

След 1,6 милиона километра 6-цилиндровият двигател на автомобила е започнал да се уврежда, като Джъстин е открил спад на компресията в един от цилиндрите. Мъжът все още не е решил дали да смени мотора или да го даде за ремонт в сервиз, където да се опитат да го спасят.

fallback
  • #6
    До човека с автомати ( преди 1 година )
    Що бе бате каква е драмата да минеш толкова разстояние с ръчна
  • #5
    Митака ( преди 1 година )
    И моята Бора е на толкова пък не е новина.
  • #4
    Мое мнение ( преди 1 година )
    Една от последните коли, които ги създаваха за да са здрави. Някъде от 2000ната 2005та насам всичко се развали, от качеството на наркотиците до производството на колите. След 2006та всичко хубаво свърши. И почнаха да се създават заменящи продукти - в единия случай екстази и афери без миризма, в другия - фейслифтове (по-добри на външен вид, по-окепазени като части)
  • #3
    анонимен ( преди 1 година )
    Нали за това ви казвам че трябва да се правят стабилни дизели със стоманени блокове и глави, с медни гарнитури и ковани бутала и биели. За малък автомобил I4 или I6 2.5-3.0 литра с турбо и интеркулер е оптимално. За голям автомобил и джип I6 3.0-4.0 литра турбо и интеркулер. Смазочната система трябва да е сух картер. Маслото да стои в отделен резервоар заедно със филтриращата система. DPF и EGR се елиминират и се заменят със водородна система която изгаря саждите директно в движение.
  • #2
    Анонимен ( преди 1 година )
    Първо говорим за 1.6 милиона мили , после обръщаме *** 1.6 милиона километра. Кой е пробега последно ;)? Да не говорим говорим че това се е чисто мъчение - да минеш толкова км или мили с ръчни скорости. Не знам какво вярно има в тази статия, сигурно нищо.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Но неее ... според ЕС, трбява д аси мятаме колите през 4-5 години, за да купуваме нови ...
fallback
Последни