fallback

Какво е бъдещето на най-спортното комби на Peugeot?

Хибридът 508 PSE ще направи нов опит за пробив в класа си

 Пуснато на пазара с големи фанфари през есента на 2020 г., това Peugeot 508 PSE не се превърна в доминант по пътищата на Европа. То остана и много дискретен представител на марката и по радните пътни артерии. Но, както е известно, Peugeot иска да се позиционира в по-премиум сегмента и прави това именно с  508 PSE. И когато сравните продажбите му с тези на най-близките му конкуренти (Alfa Romeo, BMW, Mercedes и др.), един от флагманите на "лъвчетата" няма от какво да се срамува.

Въпреки кариерата, която може да изглежда дискретна, 508 Peugeot Sport Engineered има право на много видим рестайлинг.  Защото пускането на пазара на 508 Peugeot Sport Engineered (PSE) през есента на 2020 г. беше истинско събитие в няколко отношения. Благодарение на своите 360 к.с., това plug-in хибридно семейство се превърна в един от най-мощните френски автомобили в историята, като изключим Bugatti (ако се смята за френско).

Това Peugeot също така бележи началото на чисто нов лейбъл, отговорен за поемането на щафетата от легендарния индекс GTI. След две години и половина кариера, тази спортна версия на 508 се възползва от рестайлинг, като останалата част от гамата. Явтомобилът дори се възползва от възможността да подчертае още повече разликата си от другите варианти, благодарение на специфична радиаторна решетка и широка черна лента между новите тройни светлинни "нокти".

Следователно френската марката не се отказва да продължи да опитва в категорията на спортните комбита, която изостави след края на 405 MI16 и T16. Но какво кара Peugeot да упорства, въпреки очевидно много слабите продажби? За да разберем, сравнихме регистрациите на 508 PSE с тези на основните му конкуренти, използвайки данни от NGC-Data® и отнасящ се за най-големия пазар на модела - родната Франция. Анализ, който крие някои изненади.

Въз основа на данни от Системата за регистрация на превозни средства (SIV), става ясно, че 1338 екземпляра от модела са продадени само във Франция от дебюта на това 508 Peugeot Sport Engineered през септември 2020 г. до февруари 2023 г. В този общ брой само 626 седана. Следователно най-практичната каросерия комби е и най-популярна. Това потвърждава, че моделът се купува не само заради производителността и динамичните качества на шасито.

Освен това само 137 от тези купувачи (с изключение на дългосрочните наеми) са частни лица, т.е. приблизително 10% от общия брой. Според Peugeot, които приветстват цифрите и казват, че са надминали очакванията им, 508 PSE е особено популярен сред мениджърите на малки предприятия. От друга страна, повече от 71% от регистрациите са направени през 2021-а, първата година от появята на модела. сега с рестайлинга французите се надяват на още по-добри резултати. Дали ще се получат, ще покаже времето.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Като дизайн, хваща окото, като технически данни също не е за пренебрегване. Но за жалост до там (като всеки хибрид). Докато батерията е пълна, има 360кс, ама на празна остава на едни 225кс от 1.6 миксер и 2т, което рязко го отдалечава от спортист.
  • #3
    Мистър Уейн ( преди 1 година )
    95 хиляди за 1.2 бензин и 103 за 1.5 дизел, и двете с по 130 коня ми се вижда смешно просто. А изобщо да не отваряме дума за цената на този мега-хипер-хай-перформънс-хибрид.
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    да си го гледаш в гаража какъв спорт с 1.6 двигател и два тона това миксерче се слага на 208
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    За парите които му искат, съдържанието под капака не отговаря. Конглокенцията с която се мери, слагат все още 2.0 ДВГ, а не "изпилен" миксер 1.6 който Пежо пробутват в "стардартните" модели.
fallback
Последни