fallback

Интересен и евтин конкурент на Tesla от... Huawei

Създателите му планират навлизане на европейския пазар

Новият продукт, който има амбициите да се изправи директно срещу Tesla Model Y, се нарича Shenlan S7 и дебютира в Китай. Кросоувърът ще бъде пуснат в продажба на цена от 150 000 юана (20 300 евро). Това съобщава сайтът CarNewsChina .

Марката Shenlan е съвместен проект между Changan и Huawei. Създателите му планират навлизане на европейския пазар, а в бъдеще моделът може да се появи и в Америка. 

Shenlan S7 е стилно кросоувър купе с изчистен дизайн. Има подчертан "нос", наклонен дъговиден покрив и извита линия на прозорците. Размерите на колата могат да се сравнят с тези на Tesla Model Y.

Размери на Shenlan S7:

Дължина - 4750 мм

Широчина - 1930 мм

Височина - 1625 мм

Междуосие - 2900 мм

Интериорът на Shenlan S7 също е направен в духа на Tesla Model Y. Автомобилът няма арматурно табло, а всички показания са на централния дисплей. Предвидена е и проекция на предното стъкло.

Разбира се, мултимедийната система е разработена от специалисти на Huawei. Високоговорителите на аудио системата има и монтирани в подглавниците на предните седалки.

Електрическата кола Shenlan S7 ще се предлага във версии с 218 и 258 к.с. Максималната скорост на иновацията е ограничена до 180 км/ч, а пробегът е съответно 520 и 620 км.

Освен това ще се предлага plug-in хибрид с електрически мотор с мощност 238 конски сили и 1.5-литров бензинов двигател с мощност 95 к.с. Разходът му е 5.7 л/100 км, а тази версия може да измине 160 км само на ток.

fallback
  • #4
    до 1 ( преди 1 година )
    Нещо бъркаш - точно Автомобилите се движат от бутала, ДВГ и т.н. Виж, за Електромобилите съм съгласен, но и там не точно софтуера ги движи!!!
  • #3
    VAYK ( преди 1 година )
    Екстра, но къде е веригата му от зарядни станции??? С Тесла от тук до Унгария си без пари!
  • #2
    q ( преди 1 година )
    Видима разлика в дизайна и материалите, с другия китаец ребрандиран на Тойота. Да не говорим за софтуер и задвижване.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    Този автомобил има много по-големи шансове, отколкото онзи на toyota. Електромобилите вече са таблети на колела а е много по-лесно за huawei и xiaomi да сложат колела на таблетите, отколкото на toyota и volkswagen да сложат таблет на колелата. Автомобилите вече не се движат от бутала, а от софтуер.
fallback
Последни