Топ-мениджърите на големи фирми могат да избират за себе си всяка кола от собственото си производство и затова не е изненада, че много основатели и ръководители на компании са управлявали мощни суперколи или луксозни кабриолети. Някои от тези автомобили са идеално запазени и редовно сменят собствениците си, като има такива, които се продават в момента.
Други автомобили нямаха подобен късмет – те останаха недооценени и просто бяха захвърлени. По-интересното обаче е, че не всички шефове на автомобилни производители са готови да се задоволят с продукти на компаниите си. И понякога те поглеждат и съответно придобиват продукти на конкурентите.
Какво карат шефовете на автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):
Браун получава колата си през януари 1964 г. и се разделя с нея три години по-късно. Предпоследният собственик притежава кабриото от 1994 г., като през 2014 г. го реставрира. Ремонтирани са силовия агрегат, окачването, спирачките и задния мост. Купето е пребоядисаво, а интериорът е променен.