fallback

Кои са основните проблеми на най-продаваната кола в света?

Toyota Corolla притежава легендарна надеждност, но си има и недостатъци

Toyota Corolla продължава да е най-успешният автомобил на планета, кат през 2022 г. нейните продажби са надхвърлили 1,12 млн бройки. Това е впечатляващо постижение, като се дължи на качествата на модели – нисък разход на гориво, високо качество на изработка и легендарна надеждност.

Въпреки това, Toyota Corolla съвсем не е без проблеми, като те засягат както по-старите автомобили от модела, така и новото поколение. Ето част от тях,за които съобщава собственици на Corolla пред изданието MotorBisquit:

Замърсен сензор за въздушния поток

Засегнати моделни години: 1998-2010

Среден пробег при появата на проблема: 190 000 км.

Разходи за подмяна в САЩ: 240 долара

Както съобщават собствениците, често срещан проблем при по-старите модели на Toyota Corolla е със сензора за масов въздушен поток. Заради него колата започва да губи мощност, да прекъсва на празни обороти и да има трудности с ускорението. Някои собственици твърдят, че няма ефект от почистването на сензора, а решението е поставянето на нов.

Дистрибуторна капачка

Засегнати модели години: 1990-1997, 2011

Среден пробег при появата на проблема: 200 000 км

Разходи за смяната на бобината в САЩ – 280 долара

По-старите модели на Toyota Corolla от началото на 90-те са имали проблеми с неизправни дистрибуторна капачка, под която се намира разпределителя на запалването. Заради повредата автомобилът отказва да запали. Най-често се налага подмяна на цялото устройство, като ремонтът струва по-малко от 300 долара, но си заслужава, тъй като решава проблема.

Подпори на окачването

Засегнати модели години: 1990-94, 1999, 2003, 2009, 2014, 2016, 2017

Среден пробег при появата на проблема: 180 000 км

Някои собственици на Toyota Corolla се оплакват от тракане, когато преминават през неравности. Други дори твърдя, че колата им се люлее, когато духа вятър. Най-големият виновник изглежда са износените или дефектни подпори и плочи за закрепване на окачването. Очевидното решение е тези елементи да бъдат заменени, тъй като се износват с течение на времето.

Коя е най-лошата моделна година на Toyota Corolla за закупуване?

Въпреки че Toyota Corolla е най-продаваната кола в света, тя има своите проблеми през последните няколко десетилетия. Според Car Complaints - уебсайт, където собствениците на автомобили могат да регистрират проблеми с колите си, моделът от 2009 година има най-много оплаквания. Най-разпространеното от тях е „прекомерната консумация на масло“, което понякога налага цялостно възстановяване или подмяна на двигателя.

fallback
  • #22
    Хари ( преди 1 година )
    #20 разочарован си,че я нямаш.1,4 хибрид на корола няма.Трябва да ви спрат WIFI в Карлуково.
  • #21
    Учуден ( преди 1 година )
    До Всички кола КАрола е съвсем обикновена кола за модела и цената си.Е може сравнена с другА колА същия клас да е по добра с 5%,6%но това е незабележимо. Не се превъзнасяйте????Просто по голяма реклама?
  • #20
    Бо ( преди 1 година )
    Карам корола 2022 хибрид 1.4. Много съм разочарован! Най-евтината пластмаса (все едно е Дачия) , ужасна шумоизолация, проблеми с връзката с блутута (изисква често изключване и включване, за да се решава), по-неудобни седалки съм имал само на Астра H. Все пак не мога да отрека и че е икономична, има добри спирачки и за 35000 км нищо съществено не се се е чупило (то пък и оставаше това де). За мен това е силно надценен автомобил и на пазара има много други алтернативи, които да си заслужават.
  • #19
    Капачка ( преди 1 година )
    Ха-ха, дистрибуторна капачка. На фиат от 93г. има две бобини и никаква механика по запалването. То да не е Лада или Москвич.
  • #18
    Георги Пенчев ( преди 1 година )
    Георги Пенчев пита automedia.investor.bg : от кога се предлага на пазара Тойота ?
  • #17
    Реалист ( преди 1 година )
    Коментари от хора, които нито са карали Тойота след 2010 година, нито са карали какъвто и да било нов автомобил! Королата наистина е сравнително издръжлива, залага на изпитана техника и агрегати и е автомобил, на който може да се разчита! Доста посредствено ускорение и изключително лоша шумоизолация, може би само Дачия е с по-лоша шумоизолация! При евентуален проблем, ремонтът е доста по-скъп от немските конглокенти, поради факта, че Корола не е толкова масов автомобил в Европа, за разлика от САЩ
  • #16
    Шофьор ( преди 1 година )
    Това си е нормална амортизация и на хората им се износват ставите например.
  • #15
    бъчваря ( преди 1 година )
    Митове, митове...една кола според мен е добра, ако и направиш ремонт ако ще и на 10 000 км да е, но сме ената част да издържи 100 000. Това е атестат за качество, а не че на *** колата скочила в трап и се прееала от-до. Това все пак не е луноход, а лек автомобил за движение само по асфалт. Обаче има коли, които конструктивно са зле и дори да им направиш ремонт, след няколко месеца пак и пак и пак...Това е вече ненадеждна кола.
  • #14
    Ник ( преди 1 година )
    Като започнем с масовия въздушен поток и дистрибуторни капачки toyota няма дистрибуторни капачки предполагам след 2001 явно става въпрос за бобините и датчика за измерване на масата на въздушния поток или по-просто за измерване на въздушния поток
  • #13
    Лудория ( преди 1 година )
    Propov, не знам колко опит имаш с жените, ама да знааеш за това с грозните жени не си прав. Ама никак.Не е проблем някой да я иска, а колко дава тя самата. ;)
fallback
Последни