fallback

Tesla произведе 4-милионния си автомобил само 7 месеца след 3-милионния

Компанията на Илон Мъск продължава да разширява заводите си за постигане на голямата цел

Tesla отбеляза производството на своя 4-милионен атомобил, като това става само 7 месеца, след като компанията премина границата от 3 милиона. По време на Деня на инвеститора производителят на електромобили отбеляза, че му е отнело 12 години, за да достигне 1 милион превозни средства. Благодарение на пускането на Model 3 през 2018 г. компанията е имала нужда от 18 месеца, за да произведе своя 2-милионен автомобил и още 11 месеца, за да достигне резултат от 3 милиона.

DriveTeslaCanada отбелязва, че текущият производствен темп на Tesla се равнява на приблизително 142 000 автомобила на месец или 1,7 милиона автомобила годишно. Тези темпове са постигнати благодаление на Гигафабриката на Tesla в Тексас, Берлин и Шанхай.

Разбира се, компанията трябва извърви дълъг път, за да постигне целта на Илон Мъск – производството на 20 милиона превозни средства през 2030 г.. Според самия Мъск, за това ще са нужни общо 12 Гигафабрики, като Tesla вече работи в тази посока. Предвидени са 3,6 милиарда долара, които ще отидат за разширяване на Гигафабриката в Невада с построяване на нови съоръжения производството на камиона Tesla Semi, както и на батерии тип 4680.

Изборът на този щат не е случаен, тъй като наскоро службата за икономическо развитие на губернатора гласува да одобри данъчни облекчения от 330 милиона долара за 20 години за Tesla. Те включват 100% намаление на данъците върху собствеността и модифицирания бизнес данък за десетилетие и 20-годишно намаление на данъка върху продажбите и употребата. Там ставка от 7,6% е намалена на 5,35%.

fallback
  • #22
    Фо 19 ( преди 1 година )
    Корейски собственик на Mercedes-Benz S63 AMG се сдоби със световна слава, след като потроши елитната лимузина за $150 000 със стик за голф пред представителството на немската марка в Сеул, а репортаж от касапницата без излъчен по местната телевизия SBS. Мъжът обяснил яростта си с постоянните повреди на чисто новия автомобил и отвратителното обслужване на дилъра.
  • #21
    До 19 ( преди 1 година )
    Bmw по-рано automedia.investor.bg/a/0-nachalo/20525-myj-potroshi-bmw-m6-v-znak-na-protest Мъж потроши напълно BMW M6 на стойност 120 000 евро. Куриозната случка стана пред входа на Международния автомобилен салон във ФранкфуртПричина за действията е недоволство от сервизите на германския производител. Той купил колата 5 г. по-рано, като почти веднага тя започнала да му създава проблеми двигателят издавал непривичен шум, а при смяна на скоростите се чувало силно стържене
  • #20
    До 18 ( преди 1 година )
    Тъкмо се чудех как да ти обясня без да изпадам в технически подробности, но явно знаеш какво е балансиране на клетките. Е за твоя изненада, в повечето случаи проблемите с батериите са именно разбалансиране на клетките, които по принцип не са деградирали. Това е основен проблем на повечето производители, който дори понякога предизвиква пожар и при зареждане защото някоя клетка се презарежда и се самозапалва. Ръчно балансиране поправя проблема. А за да не играе секача, сменяш модул, а не клетки
  • #19
    До 17 ( преди 1 година )
    "фактите са, че има една единствена взривена Тесла от 4 милиона произведени." Бре, ми те 1 милион от тях са на по-малко от 7 месеца - то оставаше и седеммесечни да вече ги взривяват. Кофти опорка, а?
  • #18
    До долния ( преди 1 година )
    Как се ремонтира батерия на Тесла за 3-4 хиляди?? Дори и да смениш проблемна клетка с чук и длето, целия блок ще ти е разбалансиран и съвсем скоро друга клетка ще закъси. Това твоето е още по-безочлива пропаганда.
  • #17
    До 15 ( преди 1 година )
    Така твърди пропагандата. Онзи поне е взел някой долар за да прави черен пиар с взрива или поне си е популяризирал канала, но ти защо го правиш? Защото фактите са, че има една единствена взривена Тесла от 4 милиона произведени. А е взривена, защото от тесла са му казали, че смяна на нова батерия във фирмения сервиз ще му струва 20-тина хиляди долара, защото автомобила вече не е в гаранция. Не е било нужно да сменя цялата батерия, а можеше да ремонтира старата срещу три-четири хиляди долара.
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    Същите глупости ги пишехте и за батериите на хибридите. Вече някои (Тойота и Мерцедес) предлагат и 10 годишна гаранция на батерията за електромобил или при тях ги взривяват на първия ден от 11тата година викаш
  • #15
    До 11 ( преди 1 година )
    Спокойно, все пак Теслите не живеят дълго - собствениците ги взривяват на 8-мата година, щото не могат да си позволят нова батерия.
  • #14
    до 11 ( преди 1 година )
    Това да не ти е Тойотка.
  • #13
    До 11 ( преди 1 година )
    А забелязваш ли, автомобилите тесла по пътищата за последните две три години са се увеличили 4 пъти, но катастрофите на автопилот и самозапалванията вместо да се увеличават намаляват в сравнение с преди три години?
fallback
Последни