fallback

10 екстри в колата, без които хората вече не могат

В автомобилите все още има и много ненужни функции, но някои са истинска благодат

Автомобилите продължават да се развиват и това е добре, защото в противен случаи в наши дни щеше да има само коли като VW Beetles. В същото време някои от много скъпите екстри, които виждахме преди година и които се предлагаха само на луксозните модели, вече са част от стандартното оборудване дори на малки коли.

Разбира се, в ценовите листи на новите автомобили все още има предостатъчно опции, чиято цел, поне на пръв поглед, е да донесе по-голяма печалба на производителя. Има обаче и много смислени функции. Изданието Motor1 посочва 10 от тях, без които потребителите (или поне по-голямата част от тях) вече не могат..

10 екстри в колата, без които хората не могат (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #42
    анонимен ( преди 1 година )
    Олеле - системата за разпознаване на знаци е задължителна! УЖАС! Карал съм камион с таква система. Караш си с 90, виско е тип топ, зиведнъж се вижда ремонт на пътя и знача 80, след 50 метра зкам за 60 и псоле за 40 ... нашето няма - набива ти спирачката и после имаш следи от колана 2 седмици по тялото ... Па га обърка малките знаци на наякоя цистерна за пътн ... заминаха 70 км. Един път бях за такъв, спрях, чака 10 минтии и потеглих. И нашия да излиза баш от другата бензиностаниця пред мен.
  • #41
    Я да видим ( преди 1 година )
    Имах Опел Астра без никакви екстри. Ама съвсем никакви освен някакво серво на спирачката.Сега карам джип и се родих. Имам повечето екстри без подгряване на предно стъкло, седалки, волан и огледала.Ползвам всички - старт-стоп, за наклон, авто-паркиране, круиз контрол ..Паркирам на по-малко място от Астрата.Мускули направих на нея при паркиране и лятно време вечно потен. Някои екстри са си необходими.
  • #40
    анонимен ( преди 1 година )
    По принцип всеки може без екстри. Всичко е до това какво се предлага и с какви пари разполагаме. Едно време колите нямаха никакви екстри и си ги карахме и им се радвахме. Единствената екстра беше да има радио в колата. Ама не дигитално, а аналогово. Въртиш врътката и търсиш станцията. Започнаха да навлизат екстрите и никой не бяга от хубавото. Всеки с пари си взема кола с повече екстри. По-бедните с по-малко според възможностите. Не виждам за какво се спори тук и какво искат да докажат някои.
  • #39
    Анонимен ( преди 1 година )
    Продължавам си предния коментар - карам си 9 годишната кола която ги има повечето от екстри и си ги ползвам според сезона. Следващата ще ги има всичките описани долу. За мен лично 4х4 е задължително условие сухо, мокро, сняг ускорението и до ускорението не могат да се сравнят с кола само с предно или задно.
  • #38
    Анонимен ( преди 1 година )
    До предния - Ми като можете без тия екстри карайте Жигули, Масквичи, Зас-ки, Дачии, може и немски коли от 80-те, никой не ви спира. Да да ама не хем искаме да ни е комфортно хем екстриите били глупави. Карал съм глоксовете през 95-та на Жигула на газ смукача не ми липсва ама хич. Хидравликата на спирачките прогресивното ел. Управление, парктрноника, климатроника и т.н са мнооого благодатни неща. Който е ходил на море с кола през 80-те да сравни пътуването тогава и сега ;).
  • #37
    Иван ( преди 1 година )
    Глупости! 10 от 10, без които мога.
  • #36
    Лудория ( преди 1 година )
    До 27. Нямам представа как работи подгрева на седалките, защото не ме интересува. Използвам колата, а не се уча кое как е проектирано, как работи или как се ремонтира. Колата бе набор 1999 г.
  • #35
    Дам ( преди 1 година )
    Най-тъпите екстри от най-тъпата надолу:1.Старт/Стоп2. Една нова кола пищеше понякога и първите пъти много ме стряскаше, после разбрах, че ме предупреждавала като съм се приближавал много до друг автомобил. Идиотска работа.2.Адаптивен круиз контрол (единственото приложение е в софийско задръстване и то ако има опцията да спира и тръгва. На магистралата е кошмар, а някои коли дори нямат опцията да спреш "адаптивността" и да стане обикновен автопилот.3. Контрол за смяна на ленти....
  • #34
    Шофьор ( преди 1 година )
    Като дърт камионджия шофиращ чисто нова хладилна композиция, която преди Нова година лично си я докарах от Германия казвам, че първата ми работа, като стартирам двигателя на влекача е да изключа де що имам допуск да бъзикам нови системи за асистенция! Ама всички. На ред! Започвам с диатроника деее нг...ата ъъъ така - да! А най-дразнеща е тази за изкл. на темпомата, че разпознава знаците... Ейиии БогУууу, къса ми нервите, ама няма шунтиране?!
  • #33
    Бай Пешо ( преди 1 година )
    Екстри за "нежни" души!
fallback
Последни