fallback

Най-здравите малки автомобили до 5 години

Британски експерти посочват и три модела, които е добре да се избягват

Малките автомобили все още са сравнително достъпни за закупуване и експлоатация, което ги прави много удобни и най-вече предпочитани за всекидневна употреба. Кои обаче са най-надеждните от тях? Отговор на този въпрос дават експертите от британското издание What Car?, което проведе проучване на надеждността заедно с компанията MotorEasy.

В случая са анкетирани близо 25 000 души, които оценяват издръжливостта на своите автомобили. Въз основа на тези сведения всеки модел получава оценка в проценти. Така е съставен Топ 10 на най-надеждните малки коли на възраст до 5 години. Освен това са посочени и три, които са на дъното по този показатели и трябва да се избягват.

Най-здравите малки автомобили до 5 години (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #11
    Европееца ( преди 1 година )
    Какво общо има Британския със Европейския пазар,за тамошния пазар колите се правят със съвсем други двигатели и оборудване .
  • #10
    Тедо ( преди 1 година )
    И какво толкова повече получаваш от автомобила, а не от простата кола? Че можеш да се изфукаш и че се лишаваш от много други неща. И накрая пак стигаш от точка А до точка Б. Само че, някой път не успяваш. Е да, можеш да караш по-бързо и да показваш мускули. Вай, вай! Е, ако не си знаеш парите, те разбирам. Просто не го мислиш и купуваш най-скъпото, за авторитет.
  • #9
    анонимен ( преди 1 година )
    Проста кола - здрава кола. Не мога да разбера мрънкачите, които искат кола с комфорта и експертите на Мерцедес, но да не се чупи като тези коли горе. Който иска кеHеф, си купува японско и няма какво да му се счупи. Който иска автомобил, си купува европейско и си плаща. Това е.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Списвачите продължават да броят консуматива акумулатор или 12 в батерия както гугъл го е превел за повреда, предлагам и смяната на крушките са се брои за сериозен проблем направо сервизна акция да правим.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Всичко е до начина на ползване. Ако вземате за градско ползване, задължително бензин, за дизел от последните 7-8 години поне 25-30 км в посока вв противен случай ще го съсипете много преди да му е дошло времето.
  • #6
    до #5 ( преди 1 година )
    На жената Яриса направи 253 000 км. Само консумативи са сменяни. На всеки 15 000 км в сервиза на Тойота и никакви грижи до този момент. А това БМВ за което говориш, виж хубаво колко двигателя и скоростни кутии са сменени за тези километри.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Вчера влязох в германски сайт и видях едно БМВ Х3 на 567.000 км. в отлично състояние! Въпросът ми е: Тези таралясници, ще изкарат ли и 200.000 км.?
  • #4
    APO ( преди 1 година )
    Съгласен съм за Aygo и отредената му позиция
  • #3
    Ебтер ( преди 1 година )
    Другите Фолцваген голф без двойката не са много здрави и надеждни особено колкото двойката! Но всеки е по различно, зависи с коя кола как е свикнал и какъв късмет има!? Някои ще похвалят Волво и то с основание! Други Мерцедес, макар със скъпа поддръжка и БМВ! Трети Нисан Джуке или Тойота джип!? Други Киа или Дачия Дустър! Всеки различно и зависи какъв късмет има с ремонти те и поддръжката и на каква цена!? Иначе всички коли са хубави- само да не се развалят и да карат по евтино, ако може и...
  • #2
    Ебтер ( преди 1 година )
    Опел Корса-както преди Фолцваген голф двойка, а в по старо време Жигула! Това е истината, също върху основата на немските коли Шкода но определени модели!
fallback
Последни