fallback

Бен Афлек добави още един електромобил в колекцията си

Холивуската звезда се сдоби с топ-версията на Mercedes-Benz EQS (ВИДЕО)

През миналото лято Дженифър Лопес и Бен Афлек посетиха няколко дилърства в търсене на следващата си луксозна кола. Изглеждаше, че в крайна сметка звездната двойка се е отказала, но Афлек продължава непрекъснато да добавя нови електромобили в гаража си.

Най-новата придобивка на актьора е тъмен Mercedes-Benz EQS, с който той се придвижва напоследък. В САЩ цените на седана започват от 102 310 долара, като моделът е достъпен в четири версии - 450+, 450 4MATIC, 580 4MATIC и AMG EQS. Афлек се е спрял на най-мощната и с най-високо оборудване - Merceds-AMG EQS 53 4MATIC+. Той вече притежава и мощен Mercedes-AMG S 63.

Разбира се, Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ е малко по-различен, тъй като е изцяло електрически. Седанът развива 658 к.к. И 949 Нм въртящ момент, като се задвижва от два електромотора – по един на всяка ос. С допълнителния пакет AMG Dynamic Plus, който включва и функцията EQ Boost, мощността скача до 751 к.с. и 1020 Нм.

Благодарение на на тези показатели елегантният електрически седан може да ускори от нула до 97 км/ч (60 мили) за 3,4 секунди, достигайки максимална скорост от 220 км/ч. Той е оборудван с батерия с капацитет 107,8 кВт/ч, а пробегът му е около 450 км. Цената на тази версия стартира от 147 500 долара.

Изборът на Афлек е доста изненадващ, тъй като носителят на „Оскар“ притежава и Tesla Model S, който е пряк конкурент на EQS. При това Model S на актьора е във версията Plaid с трети мотор на задната ос, като развива съвкупна мощност от 1020 к.с. и осигурява задвижвана не четирите колела.

Tesla Model S Plaid може да ускори от място до 60 мили в час (97 км/ч) за 1,99 секунди, достигайки максимална скорост от 322 км/ч. Що се отнася до пробега му, той е около 640 км във варианта с батерия със 100 кВт/ч. Седанът на Tesla е и малко по-евтин – 114 990 долара.

Покупката на нови коли явно се превръща в хоби за Афлек, тъй като той съвсем наскоро се сдоби с електрически Rivian R1S и електрифициран Ford Bronco.

fallback
  • #11
    До долния ( преди 1 година )
    Е именно де. Точно защото максималната скорост е ограничена, ти трябва много бързо изпреварване, за да се чувстваш в безопасност като в същото време не нарушаваш ограничението на скоростта. Сещаш ли се ако тази тесла ускорява от 0 до 100 за 2 секунди, за колко време ще ускори от 60 до 110 за да изпревари някого? Само за около секунда и вече си пред него. На мерцедеса ще му трябва пет пъти повече време. Кое според тебе е по-безопасно? Ускорението е сигурност и спокойствие, а не глезотия.
  • #10
    реплика ( преди 1 година )
    Осъзнал е че Теслата не е кола
  • #9
    Само един въпрос има ( преди 1 година )
    751 конски сили , 220 км/ч. Амчи то и със 100-150 коня пак ще вдигна толкова... Къде е смисъла от допълните 600 коня, като си ограничен до 200 км/ч...
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Тоест всички които карат кола под 500 коня са опасни на пътя така ли? Въпроса не е в конете или ускорението, а да прецениш ситуацията според това което имаш. Многото коне дори по-често предразполагат към грешна преценка.
  • #7
    До долния ( преди 1 година )
    Е именно де. Точно защото максималната скорост е ограничена, ти трябва много бързо изпреварване, за да се чувстваш в безопасност като в същото време не нарушаваш ограничението на скоростта. Сещаш ли се ако тази тесла ускорява от 0 до 100 за 2 секунди, за колко време ще ускори от 60 до 110 за да изпревари някого? Само за около секунда и вече си пред него. На мерцедеса ще му трябва пет пъти повече време. Кое според тебе е по-безопасно? Ускорението е сигурност и спокойствие, а не глезотия.
  • #6
    до 3 ( преди 1 година )
    Освен ако не ходи по писти какво значение има какво могат след 120-130 км/час. Там ограничението на магистралата е 110. В Америка не е като у нас. Там звездите като ги хване полицията, си им хаква глобите, че и в ареста ги вкарват. Само боя им спестяват.
  • #5
    Емил ( преди 1 година )
    Да продължава
  • #4
    Емил ( преди 1 година )
    Да е жив и здрав и продължава да си гледа кефа
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    Другите може и да са му подарени, но теслата със сигурност не само че не е подадена но и отстъпка не са му направили. Такава им е политиката. А иначе ще ползва Теслата за шофиране за удоволствие, а мерцедеса за представителност, защото да го караш е адски скучно. Максималната му скорост е 210 км в час, до които ускорява за половин минута. Теслата ускорява до 200 за 7 секунди. Горе-долу колкото mercedes до 100. Да не говорим за стабилност. Mercedes вози като лодка, което от една страна е предимст
  • #2
    Алфа мъжкар ( преди 1 година )
    На тези хора колите им ги подаряват за да ги рекламират, в случая на масата се поднася информацията, как на някой-си-там колекцията започва да се електрифицира, за да може да тръгне такъв тренд, а реално какъв е смисъла да колекционираш тролеи не знам.
fallback
Последни