fallback

Шеф в Mazda Europe: Забраната на ДВГ е позор за политиците

Тен Бринк смята, че законодателите ограничават креативните решения за премахване на емисиите

Главният изпълнителен директор на Mazda Europe - Мартин тен Бринк, е поредният представител на автомобилен гигант, който се обяви против забраната за продажба от 2035 г. на превозни средства с ДВГ в страните от ЕС.

 

 

Пред Top Gear той заявява: „Имам проблем с факта, че те (политиците) са решили как да стигнат до там. И това е само електричество. Наистина ли просто ще изхвърлите всичко останало? Дори нещата, които все още не знаете, че съществуват ?. Мисля, че това е позор за политиците. Това не е тяхна работа. Тяхната работа е да изискват бъдеще с нулеви емисии, но как да стигнете до там, трябва да разчитате на предприемчивостта и креативността.“

Мартин тен Бринк вярва, че принуждаването на производителите да възприемат електрически батерийни технологии ще попречи на иновациите. Той добавя: „Мисля, че това е голяма грешка. Продажбата само на превозни средства с нулеви емисии след 2035 г. е добре, но че те трябва да бъдат електрически с батерии, мисля, че е малко срамно. Лично мнение.“

 

 

Тен Бринк казва още, че лично той се бори със забраната и я намира за доста разочароваща: „Това, което намирам за срамно е, че сме направили избор за технология, а обикновено най-много иновации идват, когато си поставите цел, но не казвате на инженерите и разработчиците как да стигнат до нея“.

В крайна сметка обаче Тен Бринк признава и каква ще е политиката на Mazda: „Корпоративният отговор е, че ще бъдем готови за всяко законодателство, което ще бъде въведено“. Но това означава, че компанията трябва да побърза в надпреварата за електрически превозни средства и няма да е лесно, като се има предвид, че Mazda продава само едно EV - това е МХ-30.

 

 

fallback
  • #19
    Гост ( преди 1 година )
    До многониковия.И да изкарат електричка за 25 к.евро ти пак ще си караш нафтенката и ще хвалиш електричките.
  • #18
    До 17 ( преди 1 година )
    Да особено след 1-2 години като повечето производители изкарат модели на ток по 25 хил евро ще настане голяма икономическа криза за вносителите на петрол. През златните години на електрическите коли преди над 100 години производството е било хиляди на година а сега е милиони и кога освен последните 10 години е имало масови електромобили с повече от 100 км пробег
  • #17
    анонимен ( преди 1 година )
    Електрическите коли са невероятно глупава идея. пробвано е много пъти и всеки път се доказва като провал. И това го знаят абсолютно всички инженери. Но си мълчат и са се примирили с новата политика . Не искат да си загубят работата. Предпочитат да конструират безполезни машини пред това да гладуват семействата им. Тези коли ще ни докарат голяма икономическа криза след което ще има нов подем на дизела. Само стойте и гледайте шоуто как след 10 години ще преоткрият дизеловия двигател.
  • #16
    До 14 ( преди 1 година )
    Първо се научи да имаш минимум уважение към инакомислещите и, че както всички не си безгрешен щото и аз не смятам, че си умен но не те наричам слабоумен конспиратор нали нито пък японските политици - пеераси. Колко да са малко такива аз имам чувството, че нерядко има статии за мнения които са против електромобилите отколкото и то най-често са от изоставащите в това задвижване фирми и какво е реално мнение другите нереално ли дават щом не ти харесва..
  • #15
    До #13 ( преди 1 година )
    Ако нямаш възможност да зареждаш в дома си, за никъде не са о.к. Все едно да не можеш да си заредиш телефона у дома и да разчиташ през деня, където може и ако може.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Малко са хората като него, които казват реално мнение, защото всички ако не са слабоумни виждат ситуацията, но под китайски и краварски натиск чрез евроджендърските политици, си мълчат.
  • #13
    анонимен ( преди 1 година )
    Успокойте се, тук преди 2050 няма да са масови електромобилите, има много причини за това но основната е просто не са готови все още, за града са ок и до там.
  • #12
    Ш'Менти тинти ( преди 1 година )
    Пак ли стъкмистика? Някакви цифри да кажеш? Защо е по-скъпо да се кара електромобил, след като зареждането на ток, дори след като му вдигнаха цените на 20 цента за киловатчас е много по-евтино отколкото на бензин? Пак четеш заглавия без да вникнеш в написаното. Не зареждането е по-скъпо, а притежанието на електромобил заради по-високата му цена. Много удобна стъкмистика за края на миналата година, без да се отчете че цените тази година паднаха с до 20 000 долара за модел на Тесла.
  • #11
    До 7 ( преди 1 година )
    Има две възможности. Или както казваш този шеф да потъне, както потъна Акио Тойода. Или пък да запазят шефът и mazda да потъне, както nokia. Световното търсене на електромобили няма да се съобразява нито с екологията, нито с Мазда. Електромобилите стават все потърсени от ДВГ, само защото на клиентите им е по-изгодно, а електромобилите са по-бързи и забавни за шофиране.
  • #10
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    По повод на мръснишките и подлички действия и въздействия на политиците и яко корумпираните управници, великият BLUES-GTR-MAN Mr. Леми /R.I.P./ с Motorhead пусна наскоро 1 позабравено жестоко парче с подобна текстова насоченост, сиреч да покаже на света кирливите им ризи, а именно: GREEDY BASTARDS! Има го в ю-2-бето.
fallback
Последни