fallback

Mazda обнови най-малкия си модел

„Двойката“ получи промени в дизайна и два нови цвята

Японската компания Mazda представи обновения хечбек Mazda2 от моделната година 2024-а. Промените в малкия градски автомобил са ограничени и започват с нова предна част, като ревизираната решетка може да бъде боядисана в черно, или в цвета на купето. Дизайнерите на Mazda добавят малък цветен акцент към решетката - жълто или червено в зависимост от нивото на оборудване.

 

 

Всички модели хечбек, както и седанът Mazda2 GT, също получават актуализирана задна броня, въпреки, че според специалисти трябва да се търси дълго, за да се разбере какво е новото. Тази нова броня също има малък цветен акцент, точно като този отпред. Всички модели получават нова антена, тип перка на акула, на покрива.

Mazda също представи два нови цвята на екстериора - първият се нарича Aero Grey Metallic, а вторият е Airstream Blue Metallic, което означава, че купувачите вече имат девет екстериорни покрития, от които да избират. Pure SP също се предлага стандартно с черен покрив с висок блясък.

 

 

Промените, направени в интериора, са по-очевидни от тези в екстериора. Те включват три цвята - Pure White, Mirror Black и Mint за Pure и Pure SP. Вариантите Evolve и GT имат черен интериор с червени шевове на седалките и червени кантове за вентилационните отвори. Mazda2 GT също така разполага с частично кожени седалки, червено и черно арматурно табло, полирани двойни накрайници на ауспуха и вдъхновен от авиотехниката дизайн на колелата с много спици.

Няма промени в задвижването - 1.5-литровият Skyactiv-G двигател с мощност 110 к.с. и 142 Нм въртящ момент. В Япония се предлага и 1,5-литров дизел с мощност 85 к.с. и 149 Нм въртящ момент. Някои версии дори имат 4WD задвижване.

 

 

Уебсайтът на марката в Япония вече обявява Mazda 2 за 2024 г. на цени, започващи от 1 674 800 йени (около 11 800 евро). Продажбите в страната започнаха, а през лятото се очакват и на други пазари. Иначе настоящата Mazda 2 е вече ветеран, като се появи за първи път през 2014 г., определяйки тенденцията сред субкомпактните автомобили. От тогава претърпя няколко актуализации и днес е един от най-старите модели на пазара.

 

 

fallback
  • #3
    Дзвер ( преди 8 месеца )
    До #2: Със здраве да си я караш, още много хубави моменти да ти създава!
  • #2
    Sobstvenik ( преди 10 месеца )
    Притежавам горепосочения автомобил, уникален е тихи икономичен не можеш да му се накараш искаш още и още. Мога да кажа само хубави неща не е тесен отзад, както оччаквах, много добри врмена при ускорения, рядкост, на празен ход 550 об/мин!Който го интересува мога да пиша още...
  • #1
    Шофьор ( преди 1 година )
    Чудничка...Няма турбина, атмосферно пълнене...Малък обем на двигателя, но не 1,2 а 1,5... Достатъчно мощност и нисък разход. Неудачия, Рено и Нисан да, се учат...
fallback
Последни