fallback

Кои са най-ефективните електромобили на пазара?

Тест показа, че нито една кола не достига обявения от производителя пробег (ВИДЕО)

Една от най-важните характеристики на електрическите автомобили е пробегът с едно зареждане и тук автомобилните производители се надпреварват да рекламират своите коли. Но до колко са реални тези данни на компаниите? Отговор на този въпрос дава тест на италианското издание на Motor1.

 

 

Избрани са 10 актуални електрически автомобила, които са шофирани по едно и също време, в един и същи ден и по един и същи маршрут. Автомобилите са се движили с климатик, настроен на температура 22 градуса и в режим Auto със затворени прозорци и програма за шофиране „Нормално“.

Във всяка кола е бил само шофьорът. За да се ограничи въздействието на задръстванията в час пик тестът е започнал в 11 ч, а всички автомобили са пътували повече или по-малко в редица, докато достигнат 5% заряд.

Както е ясно с увеличаване на размера на батерията се увеличава и изминатото разстояние. Отклоненията от декларирания цикъл WLTP на тестваните автомобили са в диапазон между 16 и 31%.

Ефективността е друг фактор, който е отчетен в теста. Вижте какви са резултатите по отношение на автономност и консумирана енергия за изминаване на определено разстояние, по която са класирани моделите?

 

Колко е истинският пробег и кои електромобили са най-ефективни (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #11
    анонимен ( преди 1 година )
    Сега и с електрическите коли ще прецакат населението още по яко. Първо че лъжат за пробега, второ че лъжат и живота на батериите. Трето не ти казват как се променя капацитета спрямо сезона и товара. На всичкото отгоре ти слагат една яка първоначална цена. И кеф от всякъде. Балъците купуват и пълнят банковите сметки на хитреците като Мъск. Сега и другите се усетиха къде е лапачницата и те почнаха.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    В днешно време всичко е лъжа и измама. Едно време колите си харчеха точно колкото е обявил производителя. После постепенно почнаха да намалят разхода и да лъжат че вграждали нови модерни технологии които били по ефективни от старите. Естествено технически неграмотното население налапва кукичката и плаща скъпо и прескъпо за модерните играчки. И после се оказва че разхода е точно колкото и на старите коли. Но пък поддръжката е 5 пъти по скъпа. Честито на печелившите! Така се прави бизнес.
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Я се разберете тесла модел три дали е най-ефективния или с най-много разлика между деклариран и реален пробег, че няма как да е и двете заедно!А е очевидно кой е поръчал теста и защо в него не е включена Тесла модел 3.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    И това са данни от перфектни условия, демек каране като някоя тетка. Тесла 3 е с най-фрапантна разлика, но явно нарочно не е тук. Вече има няколко теста, които показват отклонения между 40 и 50%.
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Най-ефективния електромобил е Тесла Модел 3 от 2018 година, та от тогава насам не се е появило нищо ново като технологии и постижение. Много хора казват ДВГ е стигнало тавана на своето развитие, но аз това не просто го казвам за електромобилите, то е факт и се вижда.
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    MG4 - ел. колата с най-добро съотношение цена-качество в момента. И като бонус - задно предаване с много добро управление (според ревютата).
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Renault Megane E-Tech няма 77 кВт/ч...най голямата е 60 кВт/ч. само за сведение.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    Резултатите отговарят на зимния извънградски пробег който се очаква и с такива резултати е много съмнително да е имало значителен градски участък в теста, че да го сравняват с WLTP
  • #3
    Йетел ( преди 1 година )
    до Гайда И аз това щях да пиша...Бензиновите и дизеловите са същите.Моето Пежо го дават 3,8 извънГрадско без да го настъпвам-харчи си 4,8.На 2 години е и не повече от 50 хиляди. Колко процента са...
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Добре де. Защо не написахте по какъв маршрут са карали, с каква скорост, колко градско, извънградско и т.н. Видеото е на италиански и може и да става ясно, но е дълго. От тестовете за пробег, които съм гледал почти всички модели достигат обявения пробег при 90 км/ч. Някои даже постигат повече. За Полстар 2 550 км е за града. Там е по-дълъг. Ако са карали и извън града, няма как да го постигнат.
fallback
Последни