fallback

Първият електрифициран Corvette получи 655 коня

Хибридната версия E-Ray ще ускорява от 0 до 97 км/ч за 2,5 секунди

Преминаването към средно разположен двигател през 2020 г. беше само първата стъпка в нова посока за Chevrolet Corvette. Превръщането на Z06 в истински съперник на суперколите беше втората, а сега виждаме и третата. Това е Corvette E-Ray – хибридна версия на модела от поколение C8, която е оборудвана със задвижване на четирите колела.

Представен точно 70 години след дебюта на оригиналния C1 в Motorama в Ню Йорк, E-Ray се включва в гамата на Corvette, както прави Turbo при Porsche 911. Ако базовият C8 Stingray е Carrera и Z06 споделя любовта на GT3 към оборотите, E-Ray предлага безпроблемна производителност и сигурност при всякакви метеорологични условия с комбинирана мощност от 655 к.с. И точно като всеки друг Corvette, той се предлага както като купе, така и като кабриолет.

При цена от 104 295 долара, Corvette E-Ray струва значително повече от 64 500 за базовия C8, но само с 1005 по-малко от Z06, което дава на феновете на модела примамлив избор, като всяка от двете топ-коли има както плюсове, така и минуси. Z06 развива 670 к.с., но вдига 97 км/ч (60 мили) от място за 2,6 секунди, докато E-Ray се нуждае от 2,5 секунди за същото. Хибридът е по-бърз и на 1/4-миля – 10,5 секунди срещу 10,6 на Z06.

Всичко това е постигнато благодарение на хибридна система с 6,2-литров V8 двигател LT2 на задната ос, комбиниран с електромотор на предната. Въртящият момент е 671 Нм, като той се разпределя към четирите колела с 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител.

Визуално E-Ray заимства някои от стилистичните характеристики на Z06, включително по-широкото му тяло и по-дългите, по-тънки задни вентилационни отвори. Конфигурация на ауспусите – 4 на брой, обаче е взаимствана от Stingray.

Още снимки на хибридния Corvette - вижте в галерията:

fallback
  • #3
    До долния ( преди 1 година )
    Тоест като всички немски
  • #2
    анонимен ( преди 1 година )
    Те и американците съвсем скоро се научиха да правят спортни коли. Само до преди15-тина години все още имаха спортни коли с лентови ресори и зависимо окачване като камион.
  • #1
    Смех ( преди 1 година )
    Немците да гледат и да се учат че такава кола никога не ще направят.
fallback
Последни