fallback

Сенатор предлага забрана на електромобили в САЩ от 2035 г.

В щата Уайоминг настояват да се запазят колите с ДВГ, а тези на ток да изчезнат

Европа постепенно се движи към пълен отказ от автомобили с класически двигатели с вътрешно горене. В повечето страни от Стария свят продажбата им ще бъде забранена от 2035 г. Но от другата страна на Атлантика все още има хора, които се противопоставят на електрическите автомобили.

В САЩ много щати подкрепят идеята за пълно премахване на автомобили с ДВГ, като Калифорния е пионер в тази област. С течение на времето други щати - Вашингтон, Орегон, Ню Йорк, Кънектикът, Мейн, Масачузетс, Хавай, Делауеър, Ню Джърси, Роуд Айлънд и Ню Мексико, последваха този пример. Но всяко действие поражда и ответна реакция, като тя дойде от щата Уайоминг, който се движи в обратната посока и подкрепя продължаването на продажбата на автомобили с конвенционално задвижване.

Републиканският сенатор Джим Андерсън от Каспър (Уайоминг), напук на Калифорния и Ню Йорк, изготви проектозакон, наречен „Постепенно премахване на продажбите на нови електрически превозни средства до 2035 г.“. Документът вече е получил подкрепата на членовете на Камарата на представителите на Уайоминг и от местния Сенат, съобщава Cowboy State Daily.

Приетият законопроект ще насърчи законодателството за постепенно премахване на новите електрически превозни средства в Уайоминг до 2035 г. и ще призове фирмите и физическите лица да не продават или купуват нови електрически превозни средства в щата. Обосновката за този подход е проста - много от жителите на щата са заети в нефтената и газовата индустрия. И преминаването към електрически автомобили ще изложи на риск работата им. В документа се посочва още, че в Уайоминг липсва инфраструктура за зареждане, което прави използването на електрифицирани превозни средства непрактично.

Все още не е известно как Белият дом ще реагира на този законопроект. Настоящата администрация на Джо Байдън силно насърчава развитието на електрически автомобили. Отделните щати в САЩ обаче могат сами да решават какво може и какво не може да се продава в техните граници.

fallback
  • #31
    анонимен ( преди 1 година )
    Клиентите на големите пазари сега плащат битов ток по 50 евроцента и икономичните им електрически коли имат 2 пъти по висок разход в пари в сравнение с дизелак дето гори 5-6 на сто. Със сигурност са им попромити мозъците, но не чак толкова, че да предпочетат да купуват 2 пъти по-скъпи коли, които е 2 пъти по-скъпо да зареждат. Да не говорим, че ако ползваш платена зареждачка цените са от 1 евро нагоре на киловат.
  • #30
    До долния ( преди 1 година )
    Никой нищо не налага. Единствено се ограничават нормите на отровите които трябва да изпускат автомобилите. Първоначално всички си мислеха че това бъдеще ще е на водорода, докато не се появи Тесла и не предложи практични автомобили. Ако toyota беше предложила практични водородни автомобили или дори в бъдеще ги предложи, клиентите ще изберат тях. Пък и забраната е много далече чак през 2035 , но както виждаш клиентите на големите пазари са избрали над 30% автомобили които се зареждат в контакта
  • #29
    анонимен ( преди 1 година )
    Естествено това са пълни глупости и празни приказки, но това, което правят за налагане на електрическите коли по нищо не се различава. Добре, че не ме интересува по никакъв начин, понеже съм вече дърт и няма да имам възможността да се радам на просперитета в жендър бъдещето.
  • #28
    бъчваря ( преди 1 година )
    Не се прави така. Имам предвид въвеждането на електрификацията. Трябваше да се оставят нещата да се развиват паралелно. В един момент като се повиши цената на нефта, от самосебе си ще се увеличат продажбите и на автомобили с алтернативно задвижване. Това може и да не са точно класически електромобили, защото се повишава и цената на електроенергията. Изкуствените неща никога не са имали успех.Опитваме се да повтаряме грешките на соц. системата, ама не се усещаме.
  • #27
    младен ( преди 1 година )
    За града електеичките са си супер. Обаче виж за дълъг път...не още.
  • #26
    анонимен ( преди 1 година )
    Браво на сенатора! Все още има хора с акъл стъпили здраво на земята да не се връзват на тези, които са решили да премахнат автомобилите от масите чрез въвеждането на електричките. В началото хората първо ще бъдат ограничавани да ги ползват, както още сега го правят в редица държави. Уж за петролна независимост се борели, а се вкарват в електрическа зависимост, както и в зависимост от различни ценни метали, както и зависимост от производителите на батерии. Една зависимост се заменя с друга.
  • #25
    анонимен ( преди 1 година )
    От този трилион една част е отишла и в щата на този сенатор и затова не иска да пуска кокала. Само че ВЕИ произвежда евтина енергия и колкото и да е нопостоянна, заради цената света ще се научи да я използва. Не е постоянна, но е предсказуема и сигурна и не зависи от политически решения.
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    "Приблизително 1 трилион долара, изчислен от Bloomberg въз основа на пазарни данни, е общата надплатена сума за по-скъпата енергия за потребителите и компаниите някои, но не всички, от които бяха компенсирани с пакети за помощ. Bruegel има подобна оценка за търсенето и увеличението на цените, която беше публикувана в доклад този месец от Международния валутен фонд. " А това е само НАДЦЕНКАТА и само за 10 месеца. Но за преминаването към ВЕИ 5 трилиона били много според тинктури минтири
  • #23
    до предния ( преди 1 година )
    Като ти гледам коментара, трудно си представям, че може да си по-....., нищо че не си немец!
  • #22
    Смех ( преди 1 година )
    Ро щото в Германция има слънце затва Ефиоет строи Аец щото там е по студено от в Германция.Добре че не съм се родил немец би ме било срам да бъда толковатъп
fallback
Последни