fallback

Lada Niva с пет врати се завръща

АвтоВАЗ ще възобнови производството на класическия модел

Руският производител АвтоВАЗ отново ще качи на конвейера Lada Niva Legend с пет врати, след като досега се считаше, че този модел ще бъде пенсиониран. Очаква се, че производството на автомобила с индекс ВАЗ-2131 ще бъде възобновено в края на тази или началото на следващата година, съобщават медиите в страната.

Преди това обаче АвтоВАЗ ще трябва да реши някои проблеми с компонентите, нужни за производството на модела. В момента руската компания изпитва сериозен недостиг на предпазни колани, въздушни възглавници и ABS блокове.

Слуховете за възможно „пенсиониране“ на Niva Legend с каросерия с пет врати се появиха в началото на 2021 г. Тогава беше съобщено, че този SUV не се радва на сериозно търсена и продажбите му изостават сериозно от тези на версията с 5 врати. Така той стана и по-нерентабилен за производство.

Сега обаче се счита, че заради общата криза в производството на нови автомобили в Русия интересът към подобен автомобил ще се увеличи. Lada Niva Legend с пет врати е в експлоатация от 1996 г., като до 2016 г. се произвеждаше отделно, но след това беше качена на главния конвейер на АвтоВАЗ.

fallback
  • #17
    Мм ( преди 1 година )
    Днеска бях в официалното представителство на Лада в Хасково, "Ниви" няма,в София имало една за продажба ама 40+ хилки, на мен ми се струва, че някой няма интерес да се продават нови, имам познати, които търсят такива, но като се замислих от друга страна някой купува за тази цена и направо по баирите, на някой гаранцията ще му излезне скъпа...
  • #16
    Мм ( преди 1 година )
    Ха
  • #15
    Субарист ( преди 1 година )
    Ще импадат ли раздатките на земята на петата година?Концепцията е добра висока кола с пет врати ама качеството на изработка е под всякаква критика.Разхода на гориво също е огромен.Ама то за черни пътища разхода за части и бензин е последна грижа на собственика.Все пак цената и ако е,като на ярис примерно ще се продава.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    Нивата си беше много добра за парите които струваше преди войната.
  • #13
    Иронично ( преди 1 година )
    Да вземат пример от японците - като не могат да доставят достатъчно предпазни колани директно премахнаха втория ред седалки
  • #12
    Драгой ( преди 1 година )
    Каква иновация само.
  • #11
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Колега, "скъпо" е относително понятие. Това, което е скъпо за теб, за други може да е евтино и обратното. А относно ремонтнопригодността - това нещо, от което вече хората не се интересуват, защото не искат да карат един и същ автомобил цял живот. Някак си искат да се наслаждават на технологичният прогрес и на има-няма 5-8 години си сменят каляските. Пък ти си живей в 86-та с Нивата и си я ремонтирай по баирите. И си мисли, че можеш да стигнеш по-далеч от някоя G-класа или Ленд Крузър.
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    До 9,ти май нещо не разбираш нещата.Лукси и комфорт в класа си,с това чудо можеш от магазина да отидеш и да го хвърлиш там където луксозните ти *** ще стоят далеч и няма дори да ти посече това което нямаш в главата за да припариш или поне да пробваш.Тази Лада няма конглокент с който да го сравниш,защотно всичко е скъпо и прескъпо и ремонто непригодно по козите пътеки,или уникално скъпо ако нещо се строши,а в условията в които се ползват тези машини това е често явление.
  • #9
    Пфффф ( преди 1 година )
    Абе #5 Класика, къде видя в тоя леген лукс и комфорт бе?Ти прочете ли добре статията, там говорят за Лада Нива, да не си се объркал нещо?Божееее...лукс и комфорт в Лада Нива?!?!?Тоя явно от каруцата се е качил на тая Лада че му се е видяла комфортна и луксозна.
  • #8
    Мъката ( преди 1 година )
    Колко мъка има на тоя свят!
fallback
Последни