fallback

Suzuki представи Jimny с 5 врати

Новата версия ще се предлага само с един двигател

Suzuki най-накрая представи новата версия на Jimny с пет врати. SUV-моделът дебютира в Индия, където ще се продава от май, а от компанията обещават износ на модела в Африка, Латинска Америка и Австралия. Все още обаче не е обявено кога ще стане това.

Новият модел се различава от версията с три врати само по размер. Техниката е същата - 1.5 атмосферен двигател, съчетан с 5-степенна механична скоростна кутия или автоматик с 4 предавки. Мощността на задвижващия агрегат е 102 к.с. и 130 Нм въртящ момент.

Размерите на Jimny 5-Door се различават значително от базовата версия с три врати. Така междуосието на новостта е с 340 милиметра по-дълго, а дължината е малко по-малко от четири метра. За сравнение: японският Jimny от носа до кърмата е дълъг 3395 мм, а глобалният SUV - 3550-3645 мм, в зависимост от версията.

За индийския Jimny са обявени заден триместен заден „диван“, мултимедия с 9-инчов дисплей, безжични Android Auto и Apple CarPlay, както и аудиосистема Arkamys. Шест въздушни възглавници и система за стабилизиране отговарят за безопасността на пътниците.

Освен това, SUV-ът с пет врати има асистент при спускане. Задвижването е на четирите колела с 3 различни режима на работа, които се избират от шофьора.

Още снимки на 5-вратото Jimny - вижте в галерията:

fallback
  • #17
    Незнам ( преди 1 година )
    Ама само факти.. Чакаш повече от година като го поръчаш и старите броики са доста търсени и изчезват веднага.. Да говора за Извън България..
  • #16
    Скъсани боксерки ( преди 1 година )
    Най-доброто в класа си! И Териос не е лош, но все пак е по-назад. Нива беше добър автомобил преди 40 години, когато АБС и климатик бяха екстри....Освен че не я развиха, руснаците направиха качеството й още по-лошо. А, можеше да бъде наистина нещо много добро.
  • #15
    До 14 ( преди 1 година )
    UTV, ATV както и кросовите мотори това са безполезни и доста опасни играчки. Подходящи са за любителите на екстремните преживявания които също така обичат да се въргалят в калта като прасета. Да сравняваш тия играчки с какъвто и да било джип е просто абсурдно. Дори и Лада Нива е в пъти по добра машина и е за предпочитане пред това да те брули вятъра и студа докато ядеш кал и дишаш прахоляк.
  • #14
    анонимен ( преди 1 година )
    за ходене по къровете има UTV а тази консерва е дъното на автомобилната индустрия
  • #13
    JEEP ( преди 1 година )
    До #12ШофьорШофьоре, карай си ладата на нивата, на мене ми дай едно Чероки Трейлхок или Г.класа, да те повозя перфектно по асфалтов път!
  • #12
    Шофьор ( преди 1 година )
    Японското недоразумение на Сузуки.Лада Нива е в пъти по-проходима.И нещо много важно за двукраки те ***, населили земята ни: Да шофират "джип" по асфалтов път, е все едно да играеш балета "Лебедово езеро" с налъми за баня.
  • #11
    JEEP ( преди 1 година )
    Ако още е с максимална скорост 120км/ч колкото москвич 75та година, да си го карат.
  • #10
    До 9 ( преди 1 година )
    Точно в това е проблема. Като почнеш да го тунинговаш за офроуд, като му сложиш големи гуми, брони, лебедки, акумулатори, багажник, и го натовариш с цялото оборудване в един момент се оказва че малкия бензинов двигател не става! Няма достатъчно теглителна сила и се мъчи. За офроуд не ти трябват конски сили! Трябва ти въртящ момент и къси предавки. Да катери баири и да преодолява препятствия на ниски обороти. А не да го форсираш на 4000 оборота като ненормален и пак да се мъчи.
  • #9
    До 7 ( преди 1 година )
    Какъв разход, какви 5 лв? Трябват ти хубави АТ гуми, лебедка и офроуд окачване! Предното Джимни не беше ли с 0.75 бензин?
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Стига с тос въртящ момент бе въртящия момент за нищо не ти служи товя е просто теглителна сила.Бензиновия двг е високооборотен нещо много по важно
fallback
Последни