IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Kia, Ford и Acura печелят наградите за автомобил на Северна Америка

Новата Integra, пикапът F-150 и електрическият EV6 са отличниците в конкурса

Организаторите на конкурса „Най-добър автомобил автомобил на Северна Америка“ (NACTOY) обявиха победителите в надпреварата за тази година. При автомобилите №1 e Acura Integra, при пикапите – Ford F-150, а при SUV-моделите печели Kia EV6.


Acura Integra
Новата Acura Integra спечели първото място при автомобилите.


Финалистите в надпреварата станаха ясни още през ноември. Конкуренти на Acura за първото при автомобилите бяха големият електрически седан Genesis G80 EV и спортното купе с две врати Nissan Z. В крайна сметка обаче Integra победи със 174 гласа, като журито посочи стила на хечбека и забавния му характер като основни фактори за успеха.

В категорията на пикапите, F-150 Lightning получи най-много гласове от всички - 483, побеждавайки убедително Chevrolet Silverado ZR2 и Lordstown Endurance във финала. Моделът на Ford беше отличен не само заради качествата си, но и заради наличието на електрическа версия - F-150 Lightning.


Ford F-150
След победата на Maverick през миналата година Ford отново печели при пикапите, но този път с най-,успешния си модел - F-150.


При SUV-автомобилите конкуренти на Kia EV6 бяха Genesis GV60 и Cadillac Lyriq, но в крайна сметка корейският модел победи с 258 гласа. Членовете на журито подчертаха стила на Kia – най-вече версия GT, а също така впечатляващия пробег и лесното зареждане.

През тази година за първи път в историята на конкурса и в трите категории до фина достигна електрически автомобили. Общо 6 модела, задвижвани изцяло на ток, се състезаваха до последно за наградите. Победителите в конкурса се определят от жури, състоящо се от 50 автомобилни журналисти от САЩ и Канада.


Kia EV6
Kia EV6 получи най-много гласове при SUV-моделите.


Миналата година Honda Civic спечели първото място при автомобилите, Ford Maverick победи при пикапите, а Ford Bronco беше №1 при SUV-моделите.


0 от 500
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    И да добавим спец.в таз връзка: Отварям най-актуалните новини в света на водещите премиум-люкс машини и кво виждат очите ми там, цитирам буквално: Изпълнителният директор и най-Грос-ШЕФ на епи-кYрейската авто-група ХЮНДАЙ+КИА+GENESiS MOTORS Co. - ЧУНГ-Ю-СУН е избран и посочен за най-значимата и показваща водещите авто-тенденции СВЕТОВНА ЛИЧНОСТ, както и бира се последния АКТУАЛЕН тренд в този така важен промишлен и бизнес-отрасъл през изминалата 2i22. 1 особено важен ФАКТ, говорещ сам за себе си
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 1 година )
    Мерси на г-ин Пешо за тоз цитат /че изрично отбеляза и посочи/: Преки con-kуpeн-ти на победителя Аглока ИНТЕГРА са били вторият в классацията - GENESiS G80 EV, докато при СУВ-четата там след cродния му KiA EV6 /кола на годината и в ЕВРОПАта!!!/ веднага се нарежда другият основен и сериозен претендент за титлата: GENESiS GV60. И това са бъдещите классики в този жанр, които както наскоро 1 ГЕРМАН. спец-авто журналистка посочи - този бранд почва да стеснява луфт-раума на ГЕРМАН.премиуми и то ЯК0
  • #4
    3 rate up comment 1 rate down comment
    PLAID ( преди 1 година )
    #2 Ще, ще, ще.. 900 kWh на 1000 волта, зарядна мощност - над един мегават на Tesla Megacharger за 30 мин. 800 км (500 мили) документиран пробег с пълен товар и магистрална скорост - "Tesla Semi driving 500 miles, fully loaded, on a single charge". 3 ел.мотора с карбонови ръкави. 2 на едната ос - само при ускорение, 1 на другата ос - поддържа магистрална скорост с минимален разход. Бронирано предно стъкло. Гаранция 1.6 млн.км. Вече по пътищата с логото на Пепси. Гига Тексас не смогва с поръчките
  • #3
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Акюра да спечели награда, при положение, че има над 30% спад в продажбите в САЩ е показателно за пропастта между журналистите и реалните купувачи.
  • #2
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Тесла загуби отдавна.Факта че си направи завода в Китай от който всички бягат покрай споровете му с Тайван а не в Индия където всички отиват в противовес е показателен.Следващата грешка след провала на Мъск в Германистания вместо да си направи завода в Белгия или Франция.При пикапите и Форд и Рам и Шеви имат електрически Теслъ няма нишо няма и роудстър и евтиният модел за 25 бона също.Тесла ще фалира скоро
  • #1
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Автомобилните награди и автомобилната журналистика като цяло са едни от най-корумпираните и прогнили области на журналистиката. Нещо като пир по време на чума. Те си разпределят наградите, а същевременно Тесла е единственият растящ производител на пазара при спад на останалите, продължаващ 3-та поредна година.