fallback

Как изглеждва двигателят на Toyota Camry след 480 000 км

4-цилиндровият мотор харчи по литър масло на всеки 240 км (ВИДЕО)

Много малко хора карат автомобили на 300 000 мили (480 000 км), а още по-малко са тези, които биха инвестирали в ремонта на такава кола. Собственикът на тази Toyota Camry от 2009 г. обаче прави точно това, става ясно от видео, публикувано от сервиза The Car Care Nut.

Тази Toyota Camry също е рядка. Отвън тя може да изглежда като всяка друг бежова четирицилиндров Camry, произведен през 2009 г., но това е една от малкото коли от тази година, оборудвани с ръчна скоростна кутия. Според The Car Care Nut, собственикът искал ръчна трансмисия, намерил тази кола във Флорида и я закарал обратно в Илинойс.

Оттогава автомобилът се обслужва предимно в този сервиз, където се водят записки за ремонтите по него. За целия си живот седанът е сменил два съединителя, три акумулатора и четири комплекта гуми. Останалите ремонти са по-малки и по-евтини.

Самият вид на колата показва, че тя е отлично поддържана – както отвътре, така и отвън. Въпреки това, 4-цилиндровият мотор вече харчи доста масло – около литър на 150 мили (241 км), като според експертите от The Car Care Nut проблемът не е във възрастта на двигателя, а в лошите бутални пръстени. 2,4-литровият четирицилиндров Toyota 2AZ-FE. Моторът е имал проблеми с високия разход на масло още при появата си на през 2007 г., като той засяга и други модели на японската марка.

От сервиза решават да ремонтират мотора, като му поставят нови бутални пръстени и бутала. Изглежда доста странно решение да се инвестира в поправка на двигател, който е на близо половин милион километра, защото това не е никак евтино. Собственикът на автомобила обаче иска ръчни скорости и тъй като не може да намери друго подобно Camry, избира именно ремонта.

fallback
  • #25
    Nikola ( преди 1 година )
    Как ще сравнявате Тойота с немските контейнери за *** , Тойота и като електрокар е по добра в управлението от всяка немска , вижте колко катастрофи стават с немските коли . Асистент , спирачки волан няма връзка със нито една кола Тойота , по отношение на интериора не са толкова зле за парите , например немските след 5 години са изгорели отвътре избелели и миришат на пластмаса , най-умрялото Сузуки няма такива проблеми
  • #24
    анонимен ( преди 1 година )
    В САЩ и Западна Европа карат колите със слаба или средна поддържа, защото знаят, че са здрави. В България поддръжката е на високо ниво, защото знаем че колите са тормозени и се опитваме да ги запазим.
  • #23
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Лично аз говоря за нови автомобили от магазина. Моят така го взех и преди това пообиколих доста автосалони. И не видях Тойота да може да ми предложи това което търся. При Тойота е редно да се говори за съотношение цена-надеждност. Цена-качество не е на нивото на немците. Да, кихаш повече кинти, но и получаваш по-добро качество (лукс, технологии и комфорт). Правих тест драйв на една камара модели (някои по седмица) и мога да кажа, че Тойота не блести с нищо (конкретно Авенсис комби).
  • #22
    Avensis ( преди 1 година )
    Сега и друго Да видим и Мирай -сериен модел на Водород. Те виждат в него бъдещето.
  • #21
    Avensis ( преди 1 година )
    Много хора сравняват Тойота с БМВ, Мерцедес АУДИ и то премиум вариантите. Я да видим чисто нова Камри колко струва и колко струва едно БМВ 5-ца или Мерцедес Е-класа или пък както говорят за М-К АМГ-та, RS-и. Има едно нещо , което се казва съотношение цена -качество. За другото си има Лексус. Но има един критерий, по който бие всичките - продажбите. Дали за да е топ производител в света е случайно и дали милиони души се лъжат всеки ден. По отношение на технологиите - първи сериен Hybrid Prius.
  • #20
    Бай Петьо ( преди 1 година )
    Проблема е че българина и човека като цяло е свикнал да си избива комплексите с автомобили. Тия дето карат 10-15 годишни бмвта, аудита и мерцедеси 10-та ръка на 300 хиляди превъртяни километри сочат с пръст нормалния човек купил си тойота защото иска да кара а не да ремонтира и го наричат чичак, пенсионер, скучен и т.н. Кога ще проумеете, че колата показва статус и заможност когато си я купите нова, другото е опит за съживяване на мъртвец и набиване на пари в бирници които немеца е изхвърлил.
  • #19
    Някой ( преди 1 година )
    До 18 Карайте си каквото Ви е кеф. Реално всеки иска да кара това което му доставя удоволствие и накрая всеки кара това което може да си позволи. За вас Камри може да не е такъв автомобил, но има други, които го харесват в сравнение с немските автомобили. Много важен момент е кой колко си поддържа возилото. Хайде със здраве и внимателно по пътищата!
  • #18
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    Да не забравяме огромният багажник - и си остава кола, а не тежък СУВ. Каква е алтернативата, която може да ми предложи Тойота? А за това, че били чупливи ... ами за 71к км нищо не е мръднало, надали и ще мръдне. Най-много след още толкова амортесьори да сменя, че то по нашите пътища (включая лек офроуд) няма как да изкарат повече. И? 5к за нови Billstein B9 Active и си свиркам за следващите 150к км.Но карам точно това, което ми върши перфектна работа и ми е кеф.
  • #17
    Случайно минаващ ( преди 1 година )
    До 16 - напротив, точно това се твърди в по-долните коментари. За това и аз написах същото - по-надеждни, съответно по-евтини за подръжка, но няма как да се сравняват по качество, лукс, управляемост и т.н. M, AMG и RS с коя Тойота ще ги сравните? Или по-просто - карам Passat Alltrack B8 4Motion 2.0 TDI - с коя Тойота ще го сравните? Повдигнато окачване с 4х4 и електронно блокируем заден диференциал, електронно контролоруеми амортесьори, адаптивен круиз, активен Lane assist, панорама и т.н.
  • #16
    До 4 ( преди 1 година )
    По-добра по отношение издръжливост и надеждност, както и по-евтино обслужване, никой не говори за качество на материалите в интериора и комфорта! Извадете си главите от трът*ите и проумейте, че Мерцедес, БМВ и Ауди са трошливи автомобили, особенно новите!
fallback
Последни