fallback

АвтоВАЗ показа действащ прототип на електрически модел

Lada e-Largus има пробег 400 км и ще се предлага в два варианта – пътнически и товарен (ВИДЕО)

Още през август най-големият руски автомобилен производител АвтоВАЗ обяви, че започва разработка на електрически модел на базата на модела Largus, който всъщност представлява преработена Dacia Logan MCV. Сега беше представен и завършен прототип на модела, чието серийно производство ще стартира в край на 2023 г.

E-Largus ще се произвежда в два варианта – пътнически с 5 места и товарен. След изтеглянето на Renault от Русия в АвтоВАЗ ще залагат на местни компоненти, като към момента техният дял в автомобила е над 50%.

И двете версии на електроомобила ще разчитат на синхронен електромотор с постоянни магнити с мощност 110 кВт (134 к.с.). Литиево-йонните батерии са разположени в двигателното отделение и зоната, където преди това е бил резервоарът, което позволява да се намали центърът на тежестта. Така се повишава стабилността на електрическия автомобил и се запазва напълно полезният обем на купето и багажника (560 литра във версия с пет места).

Арматурното табло e-Largus има цифрова комбинация, която позволява да се контролират всички системи на електрическото превозно средство, нивото на зареждане и пробега, който ще бъде най-малко 400 км с водача и 100 кг полезен товар (според цикъла NEDC).

Общата товароподемност на автомобила е 430 кг. Настройките на силовия агрегат осигуряват максимална скорост от 145 км/ч (електронно ограничена), както и ускорение от 0 до 100 км/ч да по-малко от 10 секунди.

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 1 година )
    Лошо няма! Задачата сега е ДВГ задвижва електрогенератор който задвижва основният електродвигател !! Това вече е сложно няма такава зглобка за сега нито руска нито европейска никъде наистина е сложно !! Така че електромобила им на батерия да го захвърлят в *** той се нуждае от заряд който е безмислено така че на *** !!
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    русия не произвежда прахосмукачки, сешоари или други подобни дори.
  • #9
    ахахаааа ( преди 1 година )
    Взели Дачия и щели да разработват?!?!?Абе какво ще разработвате бе друзя?Новата емблема на Дачията ли ще разработвате десетина години?Слгайте една емблема от некоя стара Лада и готово.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Тия дни изкараха и новия Байкал. Размазва Интелския от 2008ма. Като всичко останало...
  • #7
    Киро електрика ( преди 1 година )
    Хаххахахбаххахаххахаххахаха. Те показаха и убиеца на Айфона, а именно руският (Тайван ски) телефона Йотафон!! И къде е Айфон и къде е Йотафон???????? Хаххаххахаххахаххахаххахаххаа Арматата в 13 експериментални бройки и.... Фалит.. Хахха сделано в алкашия.. Хаххах
  • #6
    до Тинтирито ( преди 1 година )
    Точно благодарение на еССеСеРе-то и братушки не произвеждаме. Отделно как можеш сравняваш страна със 140 милиона население с такава с няма и 7. Само факта че са толкова голяма страна съответно пазар предполага местно производство пък било и на вносни модели. Отделно виждаме какво могат след 20 години съвместна работа със чужди фирми - финална окомплектовка на китайски Москвич и 15 годишни Рена.
  • #5
    До Смог ( преди 1 година )
    Първо това е прототип и един господ знае кога и дали ще стане сериен модел. Също чакай да обявят цена. Защото ел Москвича с доста по-слаб двигател и близка батерия е 33 хил долара за напълно китайска кола. Този сбирщайн няма да е по-евтин. За сравнение MG пак китайче но по всички изисквания на ЕС струва 37к долара.
  • #4
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    За разбирачите, които се хилят... а вие колко автомобила произвеждате?
  • #3
    Алекс ( преди 1 година )
    Ние изпратихме тази Дачия в музея,а в Русия ще се произвежда като нов модел.При големите разстояния в Русия и евтиното гориво,търсенето на електрички е доста съмнително.
  • #2
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Каква мъка...
fallback
Последни