За двата месеца от премиерата на електрическия автомобил Cadillac Celestiq опашката за новия продукт на GM вече се е разтегна за 1,5 години напред. И това е напълно разбираемо, защото на първо време компанията ще произвежда само по 730 бройки на година от лифтбека.
Самият модел е 4 пъти по-скъп от големия SUV – Escalade, което го прави много привлекателен за цените на най-скъпи, най-модерни и, както се оказва, и специални модели. А Celestiq ще бъде точно такъв, защото ще получи оригинална емблема на марката, известна като „Богинята“.
Характерният талисман украсяваше предния капак на повечето модели на американската марка от 1930 до 1956 г. За последно той се появява на лимитираната серия Eldorado Brougham през 1959 г. И тъй като Celestiq започва нова ера за Cadillac, ръководството на марката реши да съживи емблематичния елемент на дизайна.
Този път обаче фигурката няма да бъде на предния капак. Стъклената „Богиня“ ще се появи на предния панел и в мултифункционалния контролер на централната конзола. Облицовката на предния панел е изработена от фрезовани алуминиеви заготовки - те са полирани, матирани и тонирани.
„Богинята“ в контролера на инфотейнмънта също е осветена. Алуминиевият циферблат се върти независимо от стъклената "Богиня", така че тя винаги остава в изправено положение.
Отделна "Богиня" ще уведомява собствениците на Cadillac Celestiq за края на процеса на зареждане. Портът е заобиколен от светлинен модул, който информира за хода на процеса, а когато батерията е напълно заредена, над порта ще се появи изображение на брандирания талисман на марката.