IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Вижте как Ioniq 5 тегли голям камион в снега

Случката в Естония предизвика сериозни спорове (ВИДЕО)

Видеоклип от необичайна пътна ситуация набира популярност в социалните мрежи, след като Electrek го побликува в Twitter. На кадрите се вижда как компактният кросоувър Ioniq 5 тегли камион Scania по заснежен наклон.

 

Ioniq 5 тегли на камион

 

Случката е от Естония и няма много информация, но доколкото може да се прецени от видеото, камионът не е успял да преодолее наклона. Най-вероятно под снежната покривка на пътя се крие лед. В един момент от видеото се вижда ясно как задната част на камиона поднася вляво.

В същото време колелата на Ioniq 5 не се плъзгат, очевидно бордовите асистенти, които контролират сцеплението, могат да се справят. Като цяло ситуацията създава усещането, че изтеглянето на тежък камион в снега не е трудна задача за електрическо превозно средство, но все пак всичко се разиграва на равен път, а и наклонът не изгежда твърде голям.



Естествено, в коментарите под видеото могат да се прочетат мнения на крайностите. Като например: „Hyundai върши страхотна работа при преминаването към BEV“, „Кажете ми отново защо някои хора смятат, че електромобилите не са подходящи за зимата?, както и „Фалшиво! Можете да чуете звука на двигателя, който се повишава, когато камионът започна да се движи“.

Но без значение от ситуацията във видеото, първият електрически Ioniq 5 на Hyundai е един от най-продаваните и разпознаваеми електромобили на пазара. Моделът дори получи титлата „Световен автомобил на годината“. Максималният пробег на Long Range 2WD по цикъла WLTP е 485 км, но реалният пробег е по-скоро 385 км. Разбира се, това много зависи от стила на шофиране, броят на пътниците, багажа и особено от външната температура. Ioniq 5 ускорява да до 100 км/ч за 5,2 секунди във версия 4х4 и капацитет на батерия 72,6 кВч.

 

 

0 от 500
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    notangel ( преди 2 години )
    наклон почти няма, камионът няма нужда от теглене изобщо
  • #2
    0 rate up comment 3 rate down comment
    IM-DrtiйУАЙТBoY ( преди 2 години )
    Добре, Антъни, казал си за ЙОНИКата и за ЕВРО-пабедителя - Kia EV6, но защо, защо нарочно пренебрегваш и ти като бате ти Пешо и Румен и др.твои колеги, накрая да се осъзнаете и да дадете широк отзвук и полагащото му се место на супер- крассивото автотворение пръкнало се по време на изложението в Лос Анжелес под формата на ЕЛ.Кабрио на водещия премиум-ЛЮКС-супер-автобранд на Hyundai, а именно - GENESiS Convertible X-Concept. Крайно време настана да се осъзнаете, щото след год. ще е късно. . .
  • #1
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Реално ( преди 2 години )
    Няма кардани, няма раздатки, няма централни диференциали, има 2 мотора (по един на всяка ос), има голям въртящ момент от 0 оборота (няма нужда от понижаващи предавки), има тракшън контрол с честота 1000 пъти в секунда, за разлика от Бугати Широн Пюр Спорт, при който е до 100 заради ограниченията на ДВГ.