fallback

Това ли е най-откаченият автомобилен интериор на пазара?

Италианската компания Aehra показа първия си кроусовър и отвътре

Италианската компания Aehra показа отново своя първи автомобил, но този път отвътре. Огромен прибиращ се екран, който превръща колата в мобилен офис или кино – това е основната характеристика на модела, който създадената през тази година в Милано марка представи през ноември като „ултрапремиален електрически кросоувър с несравнима елегантна футуристична визия“.

 

 

Автомобилът с „лудите врати“, както някои го наричат, впечатлява и отвън с четирите повдигащи се врати наведнъж - решение на бивш дизайнер на Lamborghini. Много марки избират модерни дисплеи за своите нови продукти, като ги „разтягат“ по цялата ширина на предния панел. Но Aehra намери с какво да изненада - екранът си променя височината, покривайки почти половината от предното стъкло в разгънато положение.

Това обаче не трябва да пречи на водача, тъй като по време на шофиране се прибира предимно в таблото, така че се вижда само горната част с цифровите инструменти и навигационната информация. В този случай са включени странични извити дисплеи, излъчващи картина от камери, които заменят огледалата за обратно виждане.

 

 

Когато е паркиран, екранът може да се повдигне, увеличавайки не само размерите си, но и своята функционалност. Адаптивна система предоставя разнообразие от приложения, с които можете да работите, да гледате филми и да общувате. Друг, много по-малък екран, е поставен отдолу - сензорен контролен панел за основни медийни функции.

Aehra също така предлага необичаен волан в стил Tesla с италианския флаг. Върху него има друг малък монитор, показващ текущия обхват и скорост. Междуосието е 3 метра, дължината - 5,1 м, ширината е 2,0 м, а 1,64 м а височината.

 

 

По отношение на технологията се казва, че колата трябва да има „вдъхновяваща“ производителност от батерия с капацитет 120 кВт/ч, която ще осигури пробег от 800 км с едно зареждане. Собственото тегло трябва да остане под два тона. За сравнение - SUV Mercedes EQS тежи от 2,7 до 2,8 тона и изминава максимум 671 км. Друга мярка за повишаване на ефективността е използването на леки композитни материали като карбон. Максималната скорост е 265 км/ч.

Кросоувърът ще бъде пуснат в производство, когато „доставчиците бъдат потвърдени“, информираха от Aehra, която вече е получила „значителни частни инвестиции“.

 

 

Беше съобщено, че продажбите може да започнат през 2025 г. в Северна Америка и Европа. През февруари 2023 г. италианците ще представят втори модел - електрически седан. За цената на сегашния се очаква да бъде над 160 000 евро, а и все още автомобилът няма име.

 

 

fallback
  • #2
    Еми ( преди 1 година )
    Интериора на бъдещето е направо да си седиш вкъщи, обграден между монитори, на геймърска седалка и пед***ли+скоростен лост и да си представяш, че шофираш.
  • #1
    анонимен ( преди 1 година )
    спагети минети
fallback
Последни