fallback

Защо е необходимо да се мият и смазват пантите на вратите?

В днешно време много от шофьорите погрешно игнорират тази важна процедура

В правилата за поддръжка на Land Rover например ясно се посочва, че собственикът трябва не само да инспектира, но и да почисти и след това да смаже пантите на капак, багажник и врати. Между другото, всички шофьори от соц.времената у нас правеха същото, ако, разбира се, искаха да продължат да се возят удобно в своята кола. Сега обаче нещата са различни и малцина са онези, които почистват и смазват пантите на вратите на автомобила. А трябва.

За тези цели днес има специални съставки, с които се отстраняват стари замърсявания и мазнини, след което е необходимо да се измият самите панти, докато не бъдат визуално чисти. След измиване и изсушаване е необходимо да се премине към следващата стъпка - нанасяне на нов лубрикант. Той трябва да е такъв, че да не замръзва и в същото време да не е твърде течен.

Нужно е да прилепва добре към повърхността, без да задържа мръсотия. За да не си помислите, че ппавим реклама на някой продукт, няма да споменаваме марки за въпросната химия. Препоръчваме да изберете сами, но знайте, че стандартната грес няма да проработи. Трябва да търсите смеси, които отблъскват мръсотията и предотвратяват навлизането на влага.

Желателно е нищо да не полепва по тях, но в същото време да намаляват триенето. Основната задача е да се намали триенето и да предпазва от мръсотия и вода. Накратко, пазарът ще ви каже, интернет ще помогне, а и за тези препарати няма да искат много пари. А резултатът ще бъде впечатляващ: визуален и технически. Иначе без да се усетите можете да стигнете до ремонт, свързан с демонтаж на врата и смяна на въпросната панта.

fallback
  • #7
    Иван ( преди 1 година )
    Забравяте да кажете най-важното - защо трябва да сипвате бензин в резервоара, ане в радиатора!
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    Имам спрей за веригата на колелото и няколко пъти съм го ползвал за да нещо из дома - това чудо няма измиване
  • #5
    до #3 ( преди 2 години )
    Колега, сухият тефлонов спрей не здържа много на влага и вода. Много бързо се отмива и често трябва да се смазва. С препарата за чистене на спирачки можеш да си прецакаш лака и боята. В него се съдържа ацетон и той е агресивен към лака и ще го унищожат където си пръснал. Ползва се WD40 или парцалче напоено с бензин, като се внимава за боята, защото бензина също е опасен за нея, но не толкова, както клинъра за спирачки.
  • #4
    анонимен ( преди 2 години )
    Почиства се с WD40 и след това се слага смазка за вериги на мотоциклет. Навсякъде я има и върши страхотна работа. Не се отмива лесно, полепва плътно, облъсква вода, влага и мръсотия, както пази от корозия, а смазочните качества са отлични. Един флакон спрей от тази смазка ще ви стигне за цял живот да смазвате вратите на колите, които имате. Процедурата по смазването се прави веднъж на 1-2 години. Няма смисъл от по-често, защото тази смазка наистина много държи.
  • #3
    apollo11 ( преди 2 години )
    Сух тефлонов спрей за смазване, а за почистване - брейк клийнър
  • #2
    Муахаха ( преди 2 години )
    "пазарът ще ви каже, интернет ще помогне" - ако бяхте предложили едно, две препаратчета налични на БГ пазара, нямаше да ви излязат мазолчета на пръстчетата брееее
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Не барам оригиналната смазка! Само проблеми могат да се докарат
fallback
Последни