fallback

Volkswagen загатна новия ID.3

Електромобилът ще излезе догодина и ще получи впечатляващ интериор

Електрическият хечбек Volkswagen ID.3 се подготвя за първата голяма актуализация, въпреки че германската компания нарича модела второ поколение ID.3. Но е ясно, че става въпрос за промени в средата на жизнения цикъл на EV, който първоначално беше представен през септември 2019 г. Volkswagen публикува редица скици на ID.3, като същевременно обяви дебюта за пролетта на 2023 г.

 

 

Според компанията са отчетени желанията на настоящите собственици, след което дизайнерите и инженерите на VW са приложили обратната връзка с клиентите, за да подобрят колата и оборудването. Конструкторите твърдят, че новият ID.3 е „стилистично узрял“ и е с повишено качеството на интериорните материали. За да подчертае екологичността, Volkswagen не използва суровини от животински произход и предпочита екологично чисти заместители.

Новият ID.3 ще получи нов софтуер, подобрен интериор, мултимедийна система от последно поколение с 12-инчов екран и поддръжка на актуализации по интернет. Новият екран ще бъде стандартен във всички версии. Той е комбиниран с леко актуализиран цифров инструментален панел и много по-голям хед-ъп дисплей.

 

 

На централната конзола ще се появят две поставки за чаши, а в багажника ще има подвижен под. Списъкът с опции ще включва две нови системи за подпомагане - паркинг с функция за запомняне на предишни маневри и полуавтопилот Travel Assist, който използва база данни, за да управлява автомобила на места без маркировка.

Характерният лост за смяна на скоростите на сегашния ID.3 е изчезнал. Интересен детайл са чувствителните на допир бутони на волана, които изглеждат непроменени на скиците, въпреки че VW потвърди, че ще бъдат заменени с физически бутони в бъдещите модели след критики от клиентите.

 

 

Визуалните промени са фокусирани върху преработената предна броня и капак, които придават на колата по-спортна стойка. Останалата част от тялото изглежда идентична със стария ID.3, включително профила и задната част. Дори алуминиевите джанти и осветителните тела изглеждат непроменени, въпреки че LED технологията може да се предлага във версии с по-ниско ниво на оборудване. Компанията не обяви никакви актуализации на електрическите двигатели или наличния капацитет на батерията.

Предварителните поръчки за новия ID.3 вече се приемат в Германия, но самите автомобили ще бъдат готови през четвъртото тримесечие на 2023 г. Компанията определя такива срокове, като взема предвид изпълнението на съществуващото портфолио от поръчки и поради нестабилни доставки на полупроводници.

 

 

Електрическият автомобил ще се предлага в пет версии - Life, Business, Style, Max и Tour на цена от 43 995 евро. В момента VW ID.3 се произвежда в заводите в Цвикау и Дрезден, но от 2023 г. производството ще започне и в завода във Волфсбург.

 

 

fallback
  • #13
    До №7 ( преди 1 година )
    То бива да си сляп фен на фауветата, *** пък чак толкова глупости да навържеш в един пост - евала!!!
  • #12
    IM-DrtiйУАЙТBoY ( преди 1 година )
    Иначе вътр.интериор /независимо, че в статията го фалят!/ ми изглежда бая семпъл, без физиономия и леко безличен - направо са спестени всекви подобрения или по-крассиви линии и фрагменти, сиреч абсолютна безвкусица - поне в показания ни проектен концепт
  • #11
    IM-DrtiйУАЙТBoY ( преди 1 година )
    Нема да си кривя душата, изглежда симпатично туй мъниче леко заимствано от доброто старо ФИАТче-500, но все пак знаем, че немците не се славят с гоуемо въображение - твърде прагматични са; та затова и ЦЕНАта МУ се вижда направо 3ЛАТНА, след като най-йефтинката му версия започва от близо 85 хилки в местни лефчета... поради което и трудно ще направи прекалено яки реализации с оглед застрашително нарастващата съпротива от страна на ТЕСЛАта ... м-Да!!
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    До 9 - Тоя ковчег от 2004-а го коват. Минаха 20 години вече. И всякакви прогнози показват, *** 2050-а, ще има същия брой ДВГ на пътя, какъвто е имало през 2020-а. Освен ако не забранят ДВГ изцяло през 2025-а, ще е след мноооого време, преди да намалеят сериозно.
  • #9
    Последния Софиянец ( преди 1 година )
    Поредния пирон в ковчега на ДВГ
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Усетиха ножа на врата, за Китай вагените правят супер якия интериор а за нас които плащаме почти двойни цени спрямо тях пластмасарници и трицилиндрови миксери.
  • #7
    Муахаха ( преди 1 година )
    До 1 - ей, ама страшен умник се извъди, евала!Родата гордее ли се с тебе! А случайно прочете ли, че са изброени 5 нива на оборудване и 43995 Евро е цената за последното!Или не можеш да асимилираш изречения по-дълги от 4 думи!!! И сега има ID3 за 45 000 евро, ама има и за 32 000 Евро! От оборудването зависи! Ей тия 5 думички дето не си ги асимилирал - Life, Business, Style, Max и Tour! Да ти го обясня ли пак в изречения с по 3 думи?!?!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Чалгавагонче с китайски батерии и немски софтуер? Не, мерси.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Моделът има доста добра основа, икономичен е, зарежда се бързо, предлага много пространство и е компактен. Реално с някои малки, но важни промени може да стане абсолютен хит.
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    25 хилки за VW ID.2
fallback
Последни