fallback

Alfa Romeo е марката, от която клиентите са най-доволни

Италианците са на първо място в класация за потребителите в САЩ

За първи път от 10 години в САЩ се отчита спад на удовлетвореността на купувачите на нови автомобили. Това стана ясно от проучване на компанията J.D. Power, която публикува своя ежегоден Sales Satisfaction Index, целящ да покаже задоволството на потребителите от техните придобивки.

Отчита се, растящите цени на нови автомобили, както и проблемите с тяхното производство, са станали причина за това, клиентите да бъдат по-недоволни в сравнение с предишни години. Както винаги, в подобни класации има печеливши и губещи, като сред първите тази година е Alfa Romeo.

Италианската марка е начело в класирането в премиум-сегмента с резултат за удовлетворение от 833 (средният показател за индустрията е 786). Германският производител Porsche се нарежда на второ място с резултат 831, докато Lexus е трети с резултат 819.

В масовия сегмент Buick е начело с резултат 825, следван от Dodge (816) и Subaru (804), като при всички тях показателят е над средния за индустрията. Като цяло проучването на J.D. Power показва (и това не е изненада), че клиентите са по-щастливи, когато плащат по-малко.

Alfa Romeo изглежда върши добра работа, за да поддържа клиентите си доволни във времена на високи цени на нови коли и бавни доставки. Марката предлага нови продукти, като догодина трябва да пусне и нова суперкола, която със сигурност ще помогне за имиджа на марката.

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Да, но Ланча с един модел само в 1 пазар продава повече от колкото Алфа с всички модели на много пазари.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    И що така супер бранда Дженезис толкава зле? Разкриха ли Хюндая отдолу? Чакам фенчето да доде и обясни... То всъщност КИА и Хюндай са последни всъщност, при масовите. Еталоните за качество, поне според форумните тесни специалисти...Разкрити!
fallback
Последни