fallback

Alfa Romeo е марката, от която клиентите са най-доволни

Италианците са на първо място в класация за потребителите в САЩ

За първи път от 10 години в САЩ се отчита спад на удовлетвореността на купувачите на нови автомобили. Това стана ясно от проучване на компанията J.D. Power, която публикува своя ежегоден Sales Satisfaction Index, целящ да покаже задоволството на потребителите от техните придобивки.

Отчита се, растящите цени на нови автомобили, както и проблемите с тяхното производство, са станали причина за това, клиентите да бъдат по-недоволни в сравнение с предишни години. Както винаги, в подобни класации има печеливши и губещи, като сред първите тази година е Alfa Romeo.

Италианската марка е начело в класирането в премиум-сегмента с резултат за удовлетворение от 833 (средният показател за индустрията е 786). Германският производител Porsche се нарежда на второ място с резултат 831, докато Lexus е трети с резултат 819.

В масовия сегмент Buick е начело с резултат 825, следван от Dodge (816) и Subaru (804), като при всички тях показателят е над средния за индустрията. Като цяло проучването на J.D. Power показва (и това не е изненада), че клиентите са по-щастливи, когато плащат по-малко.

Alfa Romeo изглежда върши добра работа, за да поддържа клиентите си доволни във времена на високи цени на нови коли и бавни доставки. Марката предлага нови продукти, като догодина трябва да пусне и нова суперкола, която със сигурност ще помогне за имиджа на марката.

fallback
  • #12
    XXX ( преди 1 година )
    Скоро и други изненади чекайте.. гледах в тубата сравнение на GLK и някъв брутален китайски джип от Li *** - еми познайте от-до по-добър е китаеца ..В бенца и кожа напа не слагали за икономия, таблото скърца - пълен ужас, а китаеца спи на пътя ..като погледнеш колата и тя запалва .. Нещата в Европта са отишли много на зле ама тука живеем в некъв филм от 98г :-)
  • #11
    Дон Шопеску ( преди 1 година )
    Алфата иска хубави пътища и хубав бензин. И става кеф... (Имах едновременно и Брера 3,2 и Е63 - 630i, ами Алфата е по-забавна за каране)... А тука ни едното, ни другото... Там е друго. Важна е и фирмената сервизна поддръжка, ние сме по гаражните майстори... Нема паре...
  • #10
    анонимен ( преди 1 година )
    Толкова доволни клиенти и толкова очайващо ниски продажби. Интересно.
  • #9
    Газко Уазков ( преди 1 година )
    Кое ви очудва!? Алфа продава за месец, примерно 500 автомобила. Лексъс продава 5000. При Алфа има общо 3ма недоволни, при Лексъс 6ма и ето ти класация......На база бройка, а не процент.
  • #8
    анонимен ( преди 1 година )
    Прочетох два пъти статията и продължавам да се чудя първи април ли е
  • #7
    анонимен ( преди 1 година )
    Много интересно как клиентите са доволни я от Алфа, я от Ягуар, а после пак си купуват БМВ или Мерц. Нека се мъчим тия с немското. Много ни е гадно, ше знаеш!
  • #6
    анонимен ( преди 1 година )
    Агенциите не работят с Тесла, защото не отговаря на остарелите им изисквания за метод на продажба. В някои случаи дописват бележка отдолу, че би била на еди-кое-си място, ако отговаряше. Обикновено е на първо място.
  • #5
    анонимен ( преди 1 година )
    Това някакъв виц ли е
  • #4
    анонимен ( преди 1 година )
    А защо тресла я няма никъде?
  • #3
    До 2 ( преди 1 година )
    Мчи Ланча продават повече и от Ролс Ройс ..... да ти имам логиката убита!
fallback
Последни