fallback

Hyundai представи новия Grandeur

Седанът получи космически дизайн и избор от четири двигателя

Преди около месец Hyundai публикува снимки на новото поколение на седана си Grandeur, но едва сега корейският производител разкрива подробности за оборудването и задвижващите системи на най-популярния си модел на вътрешния пазар. Седанът е получил променен дизайн, нова мултимедийна система, акустично остъкляване, адаптивно окачване и интелигентна трансмисия.

Във външния вид на автомобила се забелязват ретро-мотиви, а предната част е в стила на минивановете Staria и Stargazer. Новият Grandeur е с 45 милиметра по-дълъг от своя предшественик. Цялата оптика, включително допълнителната спирачна светлина под покрива, вече е LED дори в базовата версия на модела.

Седанът е оборудван с 10 въздушни възглавници, климатроник с фотокаталитична стерилизация на въздуха (същевременно елиминира неприятните миризми и убива микробите), отопляеми всички седалки, акустични предно стъкло и странични прозорци, както и с широка гама от електронни асистенти.

Цифровият клъстър на предния панел също е част от базовото оборудване. Седмата генерация на Grandeur е първият модел на Hyundai, който получава. мултимедийния комплекс Connected Car Navigation Cockpit (ccNC) с графичен интерфейс за главния екран и проекционен дисплей. Музиката в колата се управлява от аудиосистема Bose с 14 високоговорителя и технология за съраунд звук Centerpoint. Освен това алгоритъмът South True се използва за подобряване на качеството на звука, като се вземат предвид особеностите на вътрешната архитектура.

Новият Grandeur разполага и с някои екзотични опции. Например, специални лампи в задната броня, които проектират насочващи линии при движение на заден ход, или система за разпознаване на водача с пръстови отпечатъци. Също така за седана е обявено адаптивно окачване, което променя твърдостта на амортисьорите въз основа на данни от предната камера и трансмисия, свързана с навигацията. Принципът на действие е същият като този на BMW и Rolls-Royce – дава се възможност на шофьора за предварително избиране оптималната предавка въз основа на пътната обстановка и начертания маршрут.

Ролята на базов двигател е поверена на атмосферния 2.5 Smartstream, който развива 198 к.с. и 248 Нм въртящ момент. В допълнение, гамата Grandeur разполага с V6 3.5 в бензинова (300 к.с., 359 Нм) и версия на пропан-бутан (240 к.с., 314 Нм). Всички тези агрегати са съчетани с 8-степенен автоматик.

Хибридът е оборудван с нов агрегат, базиран на 1,6-литров турбо-двигател (180 к.с., 265 Нм), като е съчетан с 6-степенна скоростна кутия. Задвижването на предните колела е стандартно, задвижването на всички колела може да се поръча само в комбинация с V6 3.5 GDI.

Още снимки на новото поколение на седана - вижте в галерията:

Цените на новия Hyundai Grandeur започват от 37 160 000 вона (27 600 евро), а хибридът струва минимум 44 580 000 вона (32 740 евро).

fallback
  • #4
    До 3 ( преди 2 години )
    Аре стига с тия инвестиции бе. Хората си правят кефа - каква инвестиция е нова Хонда 1100 кубика за 44 хиляди дето на второто ходене на писта ще паднеш и ще я ужулиш. Който има пари си прави кефа, който няма...
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    лоша инвестиция е да купуваш кола от дилър и да го продадеш на 50 процента загуба
  • #2
    Стоев ( преди 2 години )
    В края на 2005 г.. ми го изкараха от витрината на Индкомерс в Дървеница, тогавашният току-що излязъл модел, нов-новеничък за 66 000 лв. с върхово оборудване за времето си - 3.3L бензин V6. Юрках го безпроблемно 5 години и го продадох на половин цена на има-няма 100 000 км. Перфектен автомобил за цената си, без абсолютно никакви проблеми - само гориво и консумативи. Единственият минус бе високия разход градско - 16/100. Още не бе настъпила модата на СУВ-овете и се караха масово нормални коли.
  • #1
    Николай ( преди 2 години )
    Страхотен, за пореден път футиристичен дизайн, 3.5 v6 ще е супер...дано го внасят 2ра ръка и в БГ
fallback
Последни