Германският производител Audi се развива активно, въвежда нови технологии и гледа уверено в бъдещето. Целият този напредък трябва да бъде отразен в новото лого на марката. Дизайнерът Андре Джорджи и маркетинговият стратег на марката Фредерик Калиш обясниха какво означават новите пръстени на Audi и кога ще се появят на автомобилите на марката.
Четирите пръстена придружават автомобилите Audi повече от 90 години. Първоначално, през 1932 г., след сливането на четири автомобилни компании, те олицетворяват единството и сплотеността. Сега дизайнерите решиха да модернизират разпознаваемото лого, като го направят „по-изчистено“ и сбито, с двуизмерна графика и същата геометрия. Те искат в бъдеще четирите пръстена да изглеждат еднакво навсякъде - в списание, на смартфон на клиент или на билборд, както и на задната част на автомобил или в интериора му.
Новото лого на Audi се състои от три компонента. Дизайнерите постепенно се отървават от хрома и се фокусират върху контрастен черно-бял дизайн - сякаш грандиозни бели поплавъци са вградени в черна стъклена витрина. Оптически озарявайки логото, белият цвят придава на пръстените плосък, първокласен вид, който при по-внимателно разглеждане все още остава триизмерен.
Модерните пръстени означават високо качество. Яркостта на новите черно-бели пръстени карат идентичността на марката да се откроява, докато фините черни кантове около пръстените създават безпогрешно първокласно усещане, независимо от цвета на автомобила или решетката.
В допълнение, на клиентите е достъпна алтернативна опция за черен цвят, където белият цвят е заменен от тъмно сив, който изглежда като лъскаво черно. Новото лого ще се поставя на всички автомобили на марката, които слизат от конвейера.