IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Вижте защо двигателят ви може да стартира трудно през зимата

Задължително трябва да се провери закрепването на масата към каросерията

Навън става все по-студено и съвсем скоро сутрините в градовете все по-често ще започнат да се чува звек на стартери. Защо стартерът върти двигателя трудно е въпрос, който има няколко отговора. Сега ще ви разкажем за един елементарен проблем, за който обаче не се сещат и опитни майстори.


акумулатор


При положение стартерът върти двигателя трудно, а и самият стартер, и акумулаторът са проверени и са изправни, трябва да направите следната процедура. Не започвайте с нови измервания и ремонти, а с най-простото - проверка на клемите. След като ги почистим задължително трябва да проверим възела, за който малцина си спомнят - закрепването на кабела на масата към каросерията.

Ако мръсотията е влязла в контактната площ, образувала се е корозия или плака, тогава стартовите токове ще бъдат по-ниски от необходимото, стартерът няма да получи исканата сила и в резултат на това може да не стартира двигателя или пък да върти много бавно. За тези цели не е необходим специален инструмент, просто намерете точката на закрепване на масата от акумулатора към каросерията, развийте един болт и почистете "терена". След това сглобете отново и би следвало всичко да е наред.


акумулатор


Още след първото стартиране на двигателя ще видите, че решението е било правилно: колата стартира многократно по-весело и по-забавно, поемайки „заряда“ много по-лесно. Почистването на масата и на клемите, както и савмият акумулатор е важно и задължително условие за стартиране на двигателя в студено време. С една дума, необходима процедура преди зимата.


0 от 500
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Акумулаторът трябва е чист, да няма прах, контактната част на клемите се почиства до ласкав метал и след като се свърже акумулатора, когато клемите са стегнати вече отгоре се намазват с ДИЕЛЕКТРИЧНА ГРЕС. Така се предотвратява оксидацията на клемите и връзката се предпазва от вода и мръсотия.