IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Седан, който засрамва дори хиперколи, се продава за 500 000 евро

Този Brabus Rocket 900 е с V8 мотор и има пробег от едва 6650 километра

Наречен „Rocket 900“ от тунинг-ателието Brabus Rocket 900, това е един проект, който не е съвсем нов. За него писахме за него преди около две години. Въпреки това, тази кола все още е на "върха на хранителната верига", защото може да се справи с в спринт по права линия за умопомрачаващо кратко време, като освен това е с достатъчно мощност и добро управление, за да стои като залепен на път със завои.


Brabus Rocket 900

Според Brabus, силно модифицираният 4.0-литров V8 мотор с двойно турбо произвежда 900 к.с. и 1050 Нм въртящ момент. Последният всъщност е електронно ограничен. Що се отнася до ускорението от 0 до 100 км/ч и максималната скорост, то те са съответно 2.8 секунди и 330 км/ч. Спортната изпускателна система, управлявана от клапани, допълнително помага на двигателя да превърне газовете а в шум, който гали ухото на автомобилните фенове.

Тъй като неизбежно преминахме към визуалните аспекти на Brabus Rocket 900, можем също така да ви кажем, че конкретният екземпляр е оборудван с алуминиеви джанти с 10 спици, които са с размери съответно 10.5x21 и 12x22 инча отпред и отзад. Погледнете по-горе и ще видите раздутите калници, които също идват от Brabus, точно като предния спойлер, задния дифузьор, голямото крило отзад, променената решетка, която запазва дизайна с вертикални ламели и няколко други неща, помагащи му да се открои.


Brabus Rocket 900


Завършен в Superior Grey цвят, черен кожен интериор, подписан от Brabus , въпросният хипер седан има сиви шевове, тапицирани с алкантара колони и таван, кожени подови стелки и велурена подложка в багажника. Вложки от въглеродни влакна, както и различни аксесоари в „Rocket Grey Glazing“ стил, допълнителни лостчета за смяна на скоростите от волана, нови осветени прагове, които разкриват логото „Brabus“, алуминиеви щифтове за заключване на вратите, алуминиеви педали и амбиентно осветление са останалите неща, с които салонът на колата впечатлява.

О, и не се притеснявайте за количество екипировка, защото този Mercedes-AMG GT 63 S има всичко, което човек може да пожелае в превозно средство в сегмента super Executive. От безключово влизане и палене, премиум аудио, направено от Burmester, и 360-градусова система от камери, до седалки с отопление, вентилация и функция за памет, електрическа задна врата, хед-ъп дисплей, автоматичен климатроник и много други , за каквото и да си помеслите, има вероятност да е там.


Brabus Rocket 900


Може да изглежда чисто нов, но не е. В интерес на истината, колата от снимките Brabus Rocket 900 има пробег от  6650 км. И така, мислите ли, че това го прави по-евтин от безумно скъпите копия, които видяхме в този сегмент през последната година? Към момента на писане тази кола беше обявена за 499 800 евро. Със сигурност за тези пари получавате суперавтомобил, съчетан с мощен луксозен седан за ежедневна употреба.


0 от 500
  • #6
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Граматиков ( преди 1 година )
    То бива да се допусне някоя и друга правописна грешка, но тази статия изглежда редактирана от слепец
  • #5
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Факт ( преди 1 година )
    Nissan gtr от 2010-та 2.6 до 100км/ч
  • #4
    22 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Очаквайте скоро този Брабус и у нас... паркиран на панделка около някое дърво.
  • #3
    17 rate up comment 6 rate down comment
    До анонимен ( преди 1 година )
    Може ли тесла да я сравняваш с тази горила ...Няма база!Едното е ширпотреба другото великан.
  • #2
    4 rate up comment 24 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Тесла модел s е много по-удобен седан за ежедневна употреба, много по-бърз и не на последно място, три пъти по-евтин. Като го гледам този автомобил уж е ежедневен автомобил, а навъртял само 6 000 км. Докато теслите са скъпи за покупка, но след това наистина се ползват за ежедневни автомобили, защото разходите на километър са почти същите като на 20-годишен градски автомобил втора употреба на газ.
  • #1
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Отсечена работа