fallback

Тежкият пикап на Ford счупи няколко рекорда

Новият дизелов V8 на F-Series Super Duty развива 1627 Нм

Американският производител Ford разкри характеристиките на новото поколение тежки пикапи F-Series Super Duty. За тях е наличен супер дизелов V8 с рекордна производителност - 6,7-литров агрегат развива до 507 к.с. и 1627 Нм въртящ момент! Алтернативата му са бензинови V8 с обем 6,8 и 7,3 литра с възвращаемост съответно 411 и 436 к.с. Според критерия за максимално допустимата маса на теглено ремарке, Super Duty също стана рекордьор.

Премиерата на новото семейство Ford F-Series Super Duty се състоя преди месец, но основните характеристики на камионите бяха разкрити едва сега. Компанията от Детройт не разочарова - Super Duty счупи рекорда за теглене на RAM 3500 HD и изпреварва още повече другия си конкурент Chevrolet Silverado HD.

Новият Ford Super Duty може да тегли ремарке с обща маса от 18 143 кг. Предишният рекорд веднага беше подобрен с 1315 кг! Пикапът с турбодизел с мощност 507 к.с. сили и опционален пакет Max Tow може да се справи с подобен това при условие, че ремаркето е закрепено според схемата Gooseneck.

Купувачите на бензинови версии ще бъдат принудени да се съгласят с по-скромни спецификации. При двигателя Godzilla V8 7.3 (436 к.с., 658 Нм) максималното тегло на тегленото ремарке пада до 9980 кг, което също е рекорд в класа. Най-достъпният Ford Super Duty разчита на 6,8-литров V8 с 411 к.с.и 603 Нм въртящ момент.

Базовото задвижване на задните колела Ford F-Series Super Duty ще струва 44 000 долара, докато на задвижване на всички колела ще разчитат на всички пикапи от второто ниво на оборудване XLT. Цените им ще бъдат обявени по-късно, но е известно, че при топ-версиите те ще надхвърлят 100 000 долара.

fallback
  • #16
    анонимен ( преди 1 година )
    1600 това може да ти скине вратлето ако си отпуснат
  • #15
    Класика ( преди 1 година )
    Браво! За това говорим! Производителите на електрички- при бай Ставри!
  • #14
    Ахам ( преди 1 година )
    А казано ли е новият дизелов колко фпч и азотни оксиди бълва
  • #13
    До долния ( преди 1 година )
    Ами казано е в статията, ама няма кой да чете. И това даже не е кой колко може да дърпа, а на кой колко му е позволено да дърпа, защото дори 200 коня f 150 може да ускори 20 т товар, ама дали може да го спре?
  • #12
    До долният ( преди 1 година )
    Никъде не е казано че това теглене е направено с дизеловият двг и второ никъде не е казано че и бензиновият не го може
  • #11
    До долния ( преди 1 година )
    По-скоро теслата ще дърпа 10 такива навързани заедно, но колкото и да не ми харесва, за разлика от вас ще си призная и недостатъка на Тесла за който си споменал - бързо ще и свършва батерията при такъв тонаж и не може да се мери с дизеловия за дърпане на тежък товар на дълги разстояния. Но пък за дълги разстояния обикновено се ползва камион. Все пак собственикът ще трябва да избере, дали да спести време или пари, така че за всеки влак си има пътници
  • #10
    Пропов ( преди 1 година )
    Мед за ушите ми. Мошност , сила, способности. Тоз убавец може да дърпа 10 Тесли навързани заедно. И ще му се налага, щото като им свърше тока, кво ще правят. Ама май няма да може, щото те ще се разпаднат. Проблема си в техен.
  • #9
    До долния ( преди 1 година )
    Тесла досега не лежи на продажби а на обещания че ще продава след време
  • #8
    До долния ( преди 1 година )
    Да не би току-що да каза че през 2018 година tesla е имала по-голям производствен капацитет от nissan? Те и сега 2022 година нямат!
  • #7
    Смех ( преди 1 година )
    Какво да си запопнал бе ахаха теслъ никога няма да има производственият капацитет на ФВ и на ГМ а забравих и Рам пуснаха ел пикап
fallback
Последни