IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Електрическата G-Class обещава феноменално представяне на пътя и извън него

За всъдехода ще се предлагат нов вид батерии, които все още се разработват

Усилията на Mercedes-Benz да електрифицира гамата си включва и всъдеходния флагман на марката G-Class. Автомобилният производител визуализира производствената версия преди повече от година с Concept EQG. Въпреки, че конкретни подробности за модела не бяха съобщени, представители на компанията започват постепенно да разкриват какво ще предложи серийния EQG.


Mercedes-Benz EQG


В интервю за Motor Trend председателят на управителния съвет на Mercedes-Benz Group – Ола Калениус, който вече е имал възможността да кара един от прототипите на електрическия всъдеход, заяви, че машината ще има „феноменално представяне както на пътя, така и извън него“.

От Mercedes не е предоставят много информация за задвижването, но концепцията дебютира с четири електрически мотора, които ще се използват и на серийния модел. Те работят независимо един от друг и са свързани с двустепенна скоростна кутия. Производителят разкри, че SUV-моделът ще разполага със специално проектиран твърд заден мост и независимо предно окачване.


Mercedes-Benz EQG


Известно е още, че EQG няма да използва новата платформа за електромобили на Mercedes-Benz, наречена EVA2. Вместо това, за всъдехода е направена специална архитектура, която ще бъде само за него. Като опция за модела ще се предлага и силициево-анодна батерия, която осигурява с 20-40% по-голяма плътност. Нейната разработка обаче все още не е приключила.


0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Той обеща и че роудстъра ще може да лети, ама да видим.
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    до 6 ( преди 1 година )
    Всичко това е много хубаво, но чакай първо да излезе, а после да го видим що за стока е и дали ще оправдае "hype"-а който Мъск създаде около него. Защото той има навика да прави големи обещания, които или да не се изпълнят или да се отложат много във времето.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Харесвам G но за съжаление новите модели много се отдалечиха от първоначалния замисъл. Истинската G приключи със W461 и първото поколение на W462. Новите вече нямат нищо общо. Почнаха да ги правят много сложни, прекаляват и с пластмасата. Прекалено скъпи. Няма базов модел. Последната версия съвсем развалиха нещата. А сега и това. Разбирам че го правят за пари. Но няма да е лошо да помислят и за една класическа версия на по достъпна цена която да става за офроуд все пак.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    А извинявам се само четвърт милион бил стартово - направо без пари
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Той за можене може и да може да се справя извън пътя, но возило за половин милион така ли се изкарва из калищата? Бронята да му спукаш сигурно е 5 цифрена сума за оправяне. Цялостно боядисване и то ще е там някъде.
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    тия ламби отвън променят ли си цвета.. щото би трябвало да са в поне 48 цвята.