fallback

10-те най-лоши нови коли на пазара през 2022 г.

Класацията е за модели, предлагани във Великобритания

Кои автомобили са най-добри или най-лоши? Може да се направят класации по много критерии и вероятно във всяка подредба ще има спорни моменти. Специалистите от The Car Expert направиха рейтинг на най-лошите нови коли в продажба през 2022 г. на пазара в Обединеното кралство.

Използвайки Expert Rating Index класацията е направена на базата на обобщаване на повече от 13 500 отзиви и според оценката на най-добрите автомобилни уебсайтове в страната. Индексът с експертни оценки включва близо 450 различни модели.

Всички тези автомобили са (или са били) налични за продажба през 2022-а, въпреки че някои ще бъдат изтеглени или заменени преди края на годината. Според The Car Expert добрата новина е, че повечето от тези коли могат да се намерят на сравнителна добра цена - нови или втора употреба, което ги прави малко по-привлекателни. Но все пак – тази класация е за коли, които е по-добре да се избягват, ако собствениците им искат да си спестят проблеми.

10-те най-лоши нови коли на пазара през 2022 г. (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    До 12 ( преди 2 години )
    Нещо си в грешка, за издръжливост на моторите питай бакшишите, аз като си взема такси, често виждам километражи на по 600-700 000км. и питам бакшиша двигателя имал ли е основен ремонт, особенно при шкодаците не пипат двигателите до 800-900 000км. Така, че моторите са си здрави, просто тука идват някакви коли на по 500-600 000 км. превъртат им километражите на 150 000км. и ти после си мислиш че колата се скапва на 200 000км. Отвори мобиле БГ и виж дали има и 2 коли на над 200 000км. на по 10-15г
  • #12
    До 3 ( преди 2 години )
    Няма 3-цил мотор с чугунен блок. Всички са алуминиеви. То с 4 цил не пстанаха с ***, а какво остава 3 цилиндровите да са. За по-евтино правят специално покритие на цилиндрите, което издържа около 200 000 км и после мотора в кофата. Не набиват чугунени гилзи, както едно време, за да можеш да правиш основни ремонти и да шлайфаш или сменяш. Колите са еднодневки. Ползваш и хвърляш. Така е за съжаление с почти всичко. Дори повечето хора са също еднодневки.
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Така и не разбрах с какво точно са лоши изброените. Всеки от моделите си има плюсове и минуси. Така е с всеки един автомобил между другото. Идеални коли няма. За Смарта например се казва, че имал малък багажник и обхват. Добре де това е типична малка градска кола. Нито обхват, нито багажник ти трябват. Важното да е толкова малка, че да я паркираш навсякъде. Тя го постига. Какво и е лошото. Или Нисана какво му е лошото. Доста фирми за доставки ги ползват за зареждане и всички са доволни.
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Дачиите са топ. Имам приятел с Докер и е много доволен.
  • #9
    анонимен ( преди 2 години )
    Мазератитата са топ. Имам приятел с Гибли и е много доволен.
  • #8
    Пенчо ( преди 2 години )
    Пристрастен съм към японските.За мен номер едно.
  • #7
    анонимен ( преди 2 години )
    те новите двигатели нямат чугунени гилзи а вие за блокове питате всичко е *** очаквам скоро някой производител два цилиндъра да пусне и суперлативи от *** и папагали да го превъзнасят и да стане двигател на годината както става и с електромобилите
  • #6
    Xbr4wl ( преди 2 години )
    А Тойота раф 4 2017, защо нее в тази класация. Mazerati e много шик и мен ми харесва. Все глупости се пишат.Питайте само Българският автомобилист.Там е истината.
  • #5
    Xctr ( преди 2 години )
    Немците пак са си направили класация. Живи и здрави да са, ама да не ми дават акъл кое е хубаво и кое лошо. Виждал съм ги техните премиум достатъчно.
  • #4
    До 3 ( преди 2 години )
    Провери го с магнит. Вероятно е алуминиев блок и алуминиева глава.
fallback
Последни