fallback

Кои са марките с най-лоялни клиенти

Toyota е лидер при новите автомобили в два сегмента, BMW, Ford и Porsche – в по един

По-голямата част от собствениците на нови превозни средства през изминалата година са се справили с кризата с малките запаси на автомобили при дилърите, което на свой ред се оказа и сериозна поддръжка към съответните брандове – както в премиум, така и в масовия сегмент. До този извод стигна консултантската компания J.D, Power, която публикува своето проучване 2022 U.S. Automotive Brand Loyalty Study.

Неговата цел е да установи кои марки, представени на пазара в САЩ, имат най-лоялни клиенти. Проучването през тази година е разширено, като се отнася за следните категории - премиум автомобил, премиум SUV, автомобил за масовия пазар, SUV за масовия пазар и пикап. За изследването, което се провежда за четвърта поредна година, са използвани данни от Power Information Network. Те трябва да покажат дали собственикът е закупил същата марка, след като е заменил съществуващия автомобил с нов.

Най-висок резултат при премиум-марките записва Porsche – 57,4% лоялност, като изпреварва Genesis (54,6%). При първокласните SUV-марки първото място е за BMW – 58,6%, а на второ е Lexus (56,4%). В масовия сегмент лидер е Toyota с 62,2%, като изпреварва Kia (54,1%). Японският бранд печели и при масовите SUV с 63,6%, оставяйки зад себе си Subaru (62,6%).

Ford се класира най-високо сред марките пикап с 63,8% лоялност, като това е най-високият процент на лоялност в проучването. На второ място в тази категория остава Toyota (58,7%).

Изчисленията на проучването за 2022 г. се основават на данни за покупки на нови автомобили през периода от септември 2021 г. до август 2022 г. и включват всички моделни години, които се предлагат на пазара.

fallback
  • #5
    Propov ( преди 2 години )
    Бля бля бля. Американците са масово кухи реднеци. А избора на реднеците, не е пример за подражание. Японските "премиум" са жив пример. Евтинки с повечко екстри. Глупаците си мислят че купуват нещо като Мерц или БМВ ама по на далавера. БМВ и Мерц. нямат алтернатива, ама това го знаят само по заможните. Скръндзите по цял свят боготворят Тойота. Който има пари за Порше - то е ясно - доволен е.
  • #4
    IM-DrtiйУАЙТBoY! ( преди 2 години )
    Най-високият резултат при премиум-марките записва Porsche 57,4% лоялност, изпреварвайки Genesis (54,6). И това се случва сега, но пък ПОРШ открай време са вполне доказана яко утвърдена марка,докато супер-GENESiS-ът стъпи на автопазара преди има-нема петилетка и вече започва да задминава леко и елегантно яката CON-Curr-енCiя в този тъй жестоко горещ сегмент на люкс-и-премиум карите на водещите авто-производители...М/у другото ненапразно J.D.Power и още 2 независими агенции ги сочат за н-р 1.
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    Щом слагаш Тойотка Нелеп Хойзър при луксозните, си ни ясен.
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Тесла не може да е в луксозният сегмент. от 2007г карам само луксозни коли, БМВ-7 и 5-та серии, Мерцедеси S-класа и ГЛ, Ауди Q5 А6, Тойота ленд круизер. Наших се с Тесла преди 2г. Това е на нивото на Опел Инсиня. Шумно, скърцащо, неудобно. Сега е и на ремонт защото гръмна единия електромотор. Незнам как ги правят тия класации, но ми е интересно кой нормален сменя една Тесла за същата по нова?????
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    В същия ден излиза и проучването на S&P Global Mobility.Луксозен сегмент: Tesla 67, Mercedes-Benz 50.5 percent, BMW 48.8, Lexus 47.7, Lincoln 47.6Масов сегмент: Ford 59.6, Toyota 57.2, Subaru 55, Chevrolet 54.9, Hyundai 53.8 Сега на кой да вярваме? А че JD напълно игнорират Тесла, това си го знаем.
fallback
Последни