fallback

Дизелов VW Passat влезе в клуб „Един милион километра“

Германец успя да навърти този пробег за малко повече от 20 години

Желанието на всеки шофьор, или поне голяма част от тях, е да има надеждна кола, която да не се поврежда. И колкото повече километри измине, без да му създава грижи, толкова по-добре. За един такъв късметлия информира германският Braunschweiger Zeitung.

 

 

Лудвиг Фрайхауф (в средата) от град Меле в района на Оснабрюк, Долна Саксония си е купил черен Volkswagen Passat B5 през 2001 г. и от тогава е изминал с него пробег от над 1 милион километра, за който вестникът твърди, че е рекорден.

Дали е така не е толкова важно, по-значимото е, че Фрайхауф уверява, че за повече от две десетилетия не е имал никакви сериозни проблеми с автомобила - 1,9-литров турбодизел. Той допълва, че много често е използвал колата за дълги пътувания и затова са се натрупали толкова много километри. А милионната граница е преминал още през януари тази година.

 

 

„Никога не съм чупил своя Passat, но също така знаех, че в един момент ще трябва да спра да го карам. Така че е по-добре да го направя сега, когато е все още в добро състояние, отколкото след инцидент или скъп ремонт“, казва Лудвиг Фрайхауф. Същевременно обаче той не иска да се разделя с Passat B5 и смята да го задържи, за да го използва понякога. А също така от време на време досега е предоставял ветерана на Meller Automuseum или местното представителство на Volkswagen като експонат за издръжливост, което може да продължи.

Собственикът не разкрива тайната на тази издръжливост. А трябва да се отбележи, че Volkswagen Passat B5 не се счита за най-надеждното поколение на модела. Седанът се произвежда от 1997 до 2005 г.

 

 

След като Лудвиг Фрайхауф е решил да смени своя Volkswagen Passat 1.9 TDI вече си е купил нов електрически кросоувър Volkswagen ID.5. При получаването на електромобила (на първата снимка горе) във Волсбург той позира с двете коли – старата и новата, както и със съпругата си и тяхната дъщеря. Семейството, разбира се, пристигнало във Волфсбург със стария Passat, но преди да сторят това двамата са тествали няколко дни електрическия ID.5.

Фрайхауф допълва, че са много развълнувани от новата кола, защото изживяването при шофиране и функциите според него са страхотни. Фамилията е монтирала в дома си преди няколко месеца фотоволтаична система и стенна кутия за зареждане. И единственото нещо, което им липсвало, е електрическа кола. Сега вече и тя е налична.

 

 

fallback
  • #18
    Highline ( преди 1 година )
    Нормално за Пасат с 1.9 TDI.90% от внесените в БГ дизелови пасати са на по 5-600 000 минимум от дадата на внасяне и сега гонят 1 милион. Страхотни автомобили.
  • #17
    БЕЗ ИМЕНА ( преди 2 години )
    Ами браво на човека, още толкова с новата електричка му пожелавам!
  • #16
    Г.Д. ( преди 2 години )
    Съмняваме да е изминал толкова с тази кола,това са си 50к на година. Аз също имах пасат,миналата година го продадох...време му беше на 18 години и 325 000 км. Без проблемно съм му ги направил,никога не ми е създавал ядове,но всяко нещо с времето си са казали хората.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    гордия соларен климатик се появи на линия явно са му пуснали нета и са му развързали ръкавите
  • #14
    Propov ( преди 2 години )
    Да прекараш живота си в Пасат Дизел, мъкнейки се бавно и тромаво като болно животно, много мъка има тук. Мъъъкааа...
  • #13
    Селянин ( преди 2 години )
    Човека не разкрива тайната, а тя е както и при други рекордьори. Сменил 2-3 двигателя и 3-4 ск. кутий.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    Този такова замърсяване е причинил, че каквито и да награди за него са меко казано цинизъм.
  • #11
    До долния ( преди 2 години )
    Мога да се обзаложа, че с новото електрокарче ще върти повече километри на година отколкото с дизеловия автомобил, първо защото ще му е по-голям кеф, на основното е защото ще му е доста по изгодно, а не на последно място е удовлетворението, че си е произвел "горивото" за пътуването на собствения си покрив. Това последното е от личен опит. Знаеш ли какъв кеф чувствам когато си помисля, че климатиците ми в момента работят на почти пълна мощност, захранвани от слънцето и акумулират в стените?
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Три са основните фактора: 1. Добър мотор 2. Добра подръжка 3. Шофиране като нормален човек. Не се учудвам, че човека е навъртял 1 млн. километра! Сега, с новото електрокарче, я навърти 200-250 хиляди, я не! Изборът е негов.
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 2 години )
    Представям си колко тона канцерогенни отпадъци е генерирал тоя барутник..
fallback
Последни