fallback

Кое е най-здравото Subaru?

96% от автомобилите на марката, произведени през последните 10 години, са в движение

Ако сте се насочили към Subaru със задвижване на всички колела, трябва да сте наясно и кой модел на японската марка е най-надежден. Повечето купувачи на нови или на употребявани автомобили са наясно, че автомобилите на този производител са много здрави, но все пак някои от тях се отличават от останалите.

Според доклад агенция IHS Markit, основаващ се на данните на S&P Global за всеки производител, 96% от всички коли на Subaru, продадени през последните 10 години, се още са в движение. Проучването се отнася за автомобили, произведени през периода 2013-2022 г., като лидер по надеждност е Outback

Данните сочат, че 97% от всички Outback, продадени през последните десет години, все още се движат по пътищата днес. На второ място – с 96%, се нарежда Forester, докато на трета позиция с еднакъв резултат – 95%, се класират компактният седан и хечбек Subaru Impreza и седанът Subaru Legacy.

Що се отнася до спортните модели на японската марка - Subaru WRX, WRX STI и Subaru BRZ, те също се представят доста добре. При WRX и STI показателят е 93%, докато този на двувратото купе BRZ е 86%, като той заема последното място в тази класация.

Трябва обаче да се отбележи още нещо - докладът на S&P Global не предоставя данни за субкомпактния SUV Subaru Crosstrek, който в Европа е известен като XV. Знаем обаче, че според Consumer Reports този модел е сред най-надеждните в своя сегмент.

Що се отнася до големия SUV на японската марка – Accent, който е с три реда седалки, той не е оценяван, тъй като се появи едва през 2019 г.

fallback
  • #29
    Мишок ( преди 2 месеца )
    Много професори по Субаро,имам Субаро Bi Fuel 2009 г автоматик,никакви проблеми вече три години.Обслужих го като го купих и от тогава само карам и сменям консумативи,масло,филтри и т.н.Кола и жена са на късмет.
  • #28
    До 27 ( преди 2 години )
    Написал глупости и бил "разбунил духовете", това е като да се изтропаш в центъра на селото от което си родом и да се радваш, че съселяните ти обърнали внимание на постъпката ти! Божке, какви необратими щети е нанесла чалгата по този народ!!!
  • #27
    Хе хе ( преди 2 години )
    Гледам коментара ми под #14 е разбунил духовете. Явно трябва пеша да се разходя из София, че докато въртя по 50-70 км градско в работен ден нещо ги недовиждам тези хиляди Субару-та ;). Както и на Алеко, Златните Мостове или Офелиите без значение от сезона. Повече Мазди СХ-5 има, за Рав4 да не говорим. Нишова кола е това, което значи че от към съотношение цена/качество изостава, драги мои фенове.
  • #26
    Васил Цветанов ( преди 2 години )
    Субару и нищо друго
  • #25
    До 20 ( преди 2 години )
    Знаеш ли колко пъти съм сменил задни амортисьори на аутбек за 240 000км? 0 пъти! И да ми се наложи да ги сменя, 450лв за амортисьор ... за 240 000км ми е все тая! Смятай на оня дето уж дал 3000лв на колко му е колата, ако я има изобщо!
  • #24
    анонимен ( преди 2 години )
    Нищо
  • #23
    анонимен ( преди 2 години )
    Няма такова
  • #22
    анонимен ( преди 2 години )
    "ама 20 години те си продават" - А ако не се бяха продали на Тойота да влязат малко свежи пари, дали щяха да продават?
  • #21
    #14-ти ( преди 2 години )
    Разходи се малко в София у градо и може пък да видиш колко много Субару има всъщност. Може, ако ти позволяват възможностите, да потърсиш какъв е пазара на Субару в САЩ. А места в които условията за придвижване зимно време са тежки доминират със Субару. Така е в Швейцария, така е в САЩ, така е и Канада например. Със здраве е разбирачи, карам от 17 години Аутбек и не мисля за друга кола, но това е защото вероятно съм бaлъчop и не съм си взел Passat :)
  • #20
    анонимен ( преди 2 години )
    Начи номер 12, 450 лв. за амортисьор за евтино ли да го смятаме? За предни няма да питам. Тук един, двама господина са се засегнали на нишовия автомобил, изброете цени на части, които не сменяте щото е мн. здраво субаруто, да видим, колко ви струва кефа, да се засягате на нишов автомобил....
fallback
Последни