fallback

Honda готви хибриден CR-V с разход 1,6 л/100 км

Новата версия на кросоувъра ще дебютира в Китай, а след това ще дойде и в Европа

Японският производител Honda подготвя нов хибриден кросоувър CR-V за Китай, като разходът на гориво при тази версия ще бъде 1,6 л/100 км. Това става ясно от сертификационните документи, публикувани от китайското министерство на промишлеността и търговията. Благодарение на тях се разбира, че plug-in хибридът Honda CR-V PHEV ще запази силовия агрегат i-MMD, базиран на 2,0-литров атмосферен двигател.

Новата Honda CR-V беше представена преди няколко месеца в две версии. Базовият кросоувър, както и преди, получи 1,5-литров турбо двигател и скоростна кутия CVT, докато конвенционалният хибрид разчита на агрегат, в чиято основа е 2,0-литров атмосферен бензинов мотор.

За клиентите в Китай Honda ще пусне по-икономичен plug-in хибрид. Той ще получи преработен агрегат i-MMD инсталация, като мощността на атмосферния двигател ще бъде увеличена до 150 к.с. вместо сегашните 146. Електрическият мотор ще запази своите 184 к.с. В същото време ефективността на системата ще се увеличи, поради което разходът на гориво в цикъла WLTC ще намалее от 1,84 до 1,61 литра на сто километра.

Максималната скорост на кросоувъра ще бъде увеличена от 160 на 193 км/ч, но все още няма информация за капацитета на батерията и съответно на пробега само на електричество, който при сегашния plug-in хибрид е 65 км.

Премиерата на новата хибридна версия (PHEV) за Китай ще се състои преди края на есента, а от Honda обещават да предложат същата модификация и за европейския пазар, като това ще стане догодина.

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 2 години )
    BMW X3 30E на дълъг път без магистрала и 0 капацитет на батерията, разход от 5.5 до 6.2.
  • #5
    Труъъ ( преди 2 години )
    Тойота Рав4 плъгинхибрида харчи 1 на сто,в градски условия . Дано и Хонда имат подобен разход. Смесено 3 на 100. Пак е добре .Само на батерия минава 75 км. Няма по икономичен автомобил.
  • #4
    До 3 ( преди 2 години )
    Средна скорост е около ограничението за града да кажем 50-70км/ч а няма как да знаем колко харчи но по американския тест пълния хибрид харчи 6.7 на магистрала и 6 в града така че при зареждаемия ще е малко повече заради 15те квтч по-голяма батерия
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    2-ри би ли споделил какво е поддържане на средна скорост? При WLTP цикъл, нали уж в реални условия замерват разход - еми няма как да го докарат до 1.6/100. Това подуши ли магистрала, батерията е за украса, работи на ДВГ. При 130, се съмнявам да е под 7/100. Дори при 90/ 100 извънградско, е тоно кантара, където включва ДВГ.
  • #2
    До 1 ( преди 2 години )
    Тя тази батерия като свърши започва да работи като пълен хибрид който обикновено има 1-2квтч батерия и при намаляне на скоростта връща ток. Пробега на ток е за ниски скорости и при ускорение а ДВГ е за поддържане на средна и висока скорост където е и най-икономичен и със сигурност харчи под 10 освен на магистралата иначе е ясно е че няма как да харчи 1.6 на 100 и е коментирано безброй пъти
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    Това с 1/100 гориво, нямя как да стане, няма какво да се лъжем. Дори ДВГ да работи както при Ампера, за да генерира ток, пак разхода е по-висок. А пък 150кс + да задвижи 1.7т маса - пълен абсурд. А изпразни ли се батерията, под 10/100 е мираж.
fallback
Последни