fallback

Как се съсипва автомобил за 17 милиона долара?

Pagani Zonda HP Barchetta катастрофира в Загреб (ВИДЕО)

Един от най-скъпите автомобили в света - Pagani Zonda HP Barchetta на стойност 17 милиона долара, бе съсипан при катастрофа по време на събитието Supercar Owners Circle в Загреб, столицата на Хърватия, информира Motor1.

 

 

Няма информация за собственика на суперавтомобила и дали той е бил зад волана, а за инцидента се разбра от видео, разпространено в социалните мрежи. На клипа се вижда първо Apollo IE (също изключително рядък автомобил) да минава пред камерата, а след това идва и Zonda HP Barchetta, следвано от още една кола. И трите не изглежда да се движат много бързо, но секунди по-късно черното Pagani катастрофира.

Няма пострадали хора при инцидента, но изключително рядката кола е тъжна гледка... Щетите изглеждат много големи, като по-голямата част от повредите са от страната на водача. Унищожени са както предните, така и задните калници, а ударът е изтръгнал напълно задното окачване от страната на шофьора. Задната част е сериозно повредена, а кой знае какви скрити щети има под карбоновото купе.

 

 

Това Pagani Zonda HP Barchetta е едва един от само трите създадени екземпляра. Кабриолетът HP Barchetta е най-мощната и скъпа версия на Pagani Zonda. Автомобилът е оборудван със 7,3-литров V12 двигател с мощност 800 к.с., произведен от Mercedes-AMG, и може да развива скорост от над 350 км/ч. За известно време Pagani Zonda HP Barchetta дори беше най-скъпата нова кола в света, но след това загуби тази титла от суперавтомобила Bugatti La Voiture Noire и кабриолета Rolls-Royce Boat Tail.

fallback
  • #5
    Д-р Исня ( преди 2 години )
    Тоя външен *** се разпадна при ожулване. При 100 км/ч това ще се пръсне на атоми като касетъчна бомба, правейки всичко на решето по пътя си.
  • #4
    До долния ( преди 2 години )
    Това да не ти е катапулт, за да хвърчи, като снаряд. Чуваш ли се какви глупости говориш. Не виждаш ли, че даже целия носач си е на колата, а се е счупила главната и е паднало само колелото. Какво общо има пистата. Всяка кола след 2010г. е направена така, че всичко по екстериора да се се мачка така че да обира кенетичната енергия, за да няма щети по предпазната клетка. Ти какво предпочиташ, да ти сплеска главата, но да са сдрави ламарините. От кое селце си?
  • #3
    анонимен ( преди 2 години )
    ако откъснато задно окачване беше убило случайни минувачи какво правим тогава автомобила е с разрешение за обществени пътища не е за затворена писта и при птп не трябва да има откъснати възли агрегати които да убиват
  • #2
    анонимен ( преди 2 години )
    Защо да го осъди, нормално е след катастрофа да се счупят носачите, на съвременните коли това се прави, за да смекчи удара и да остане здрава клетката около пасажерите. Виждал съм Астра, в която се беше забили гранд Чероки и му беше отнесено окачването, горе долу като на Паганито, но на защитната клетка и нямаше нищо. Всички компоненти в съвременните коли се правят така, че при определен удар да се мачкат, или отделят, както и двигателя, за да се запази клетката около пасажерите.
  • #1
    анонимен ( преди 2 години )
    причината е скъсано задно окачане собственика да осъди онзи шматарок хорацио и да се радва че не се пребил и да купи на човека с форда нов автомобил че му е спасил живота и е поел удара
fallback
Последни