Всички автомобили се пенсионират рано или късно (има и изключения). И ако никой не помни някои модели, други стават наистина емблематични. Не можете просто да ги извадите от производство, затова автомобилните компании измислят различни трикове, за да привлекат вниманието на всички към изпращането им в историята. Например, понякога последните бройки са много специални, особено когато даде модел е много рядък. Случва се тези автомобили дори да получават различни имена, да се продават на търг срещу огромни суми или да се дават на хора, оставили специална следа в тяхната история.
Последните екземпляри на легендарни автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Bugatti Chiron Super Sport 300+
Френската компанията продаде последното копие от хиперколата за 3,5 млн евро. Това е краят на историята на най-бързия модел на марката, чийто прототип постигна 490,484 км/ч през 2019 г. Тиражът е едва от 30 бройки, като мощността на W16 двигателя с 4 турбокомпресора е увеличена от 1500 на 1600 к.с., а максималната скорост е 442 км/ч.
Френската компанията продаде последното копие от хиперколата за 3,5 млн евро. Това е краят на историята на най-бързия модел на марката, чийто прототип постигна 490,484 км/ч през 2019 г. Тиражът е едва от 30 бройки, като мощността на W16 двигателя с 4 турбокомпресора е увеличена от 1500 на 1600 к.с., а максималната скорост е 442 км/ч.