fallback

Германия ще забрани станциите за бързо зареждане на Tesla

Терминалите Supercharger нямат електромер, показващ консумацията

Германското правителство ще забрани работата на станциите Tesla Supercharger на територията на страната, тъй като те не отговарят на техническите изисквания и трябва да бъдат доработени, съобщава вестник Handelsblatt.

Решение е обвързано с местните закони, които предвиждат необходимостта такива станции да имат електромер, показващ консумацията на електроенергия в киловатчаса. Оказа се, че във всички инсталации на американската корпорация няма такова устройство, тъй като информацията за процеса на зареждане на батерията се показва на бордовата система на електрически превозни средства или ва мобилно приложение.

Въпреки факта, че много зарядни станции на други производители също не са оборудвани с такова оборудване, именно Tesla е призната за най-големия нарушител на германското законодателство. Американската компания разполага с голяма мрежа Supercharger в цяла Германия. Само близо до Дюселдорф има около 40 станции, като цената на зареждането на които е 70 цента за киловатчас електроенергия.

В същото време правителството на страната не планира незабавно да глобява Tesla или да затваря електрическите станции. За да избегне корпоративни санкции, американският производител на електромобили необходимо само да преработи зарядните устройства в съответствие с местните закони.

fallback
  • #19
    анонимен ( преди 2 години )
    На тоя лапешняк TSLA, явно техните пак са му дали телефон. Сигурно днес не е наказан. Явно не са го хващали скоро да лъска на клипове на Наркомъск.
  • #18
    Факт, факт, факт ( преди 2 години )
    Просто все още има балъци които си мислят, че е евтино на ток, а то излиза, че е най-скъпо. Докато има овце, ще има и кой да ги стриже. Остави, че е скъп тока, че пасаторите харчат два пъти повече от колкото обявяват, факт след множество тестове, а от горе на това освен глупавата опорка, че не се сменя масло и ремъци, подръжката ил е зверски скъпа. Батериите и електромотори, ако е с повече от един, струват общо колкото два чисто нови пасатора. Хаха смях за балъци.
  • #17
    До 16,17 ( преди 2 години )
    Дизела там е средно 3.75лв а домашния ток не е 1.36 но както и да е. Общо взето в града е по-изгодно ток а извън него на дизел/пропан но това е в Германия все пак където си спряха АЕЦ много предсрочно и ги замениха с газови с вносен руски газ което явно се оказва лошо решение включително и за екологията (скъпия ток стимулира ДВГ) но за разходите в пъти повече когато зависиш от Путин
  • #16
    анонимен ( преди 2 години )
    Теслата има среден разход 19 киловата на 100км. При цена на тока 1.36лв за киловат това прави 25.84лв на 100 км. Съвременен дизелов автомобил със среден разход 6л/100км. при цена 3.50лв излиза 21лв.
  • #15
    анонимен ( преди 2 години )
    1.36лв на киловат ? Каква е тая цена бе? Баси скъпия ток. Че то по добре да си караш на нафта.
  • #14
    TSLA ( преди 2 години )
    Electrify America имат цяла лаборатория, в която вкарват всеки излязъл модел на пазара и го борят да го съвместят с интерфейса станциите им, че да може да зарежда на тяхната мрежа. С всичко НЕ-Тесла си има разправии. Едното е оригинал, другото са имитации. Симулации някакви.
  • #13
    TSLA ( преди 2 години )
    По другите марки показанията на таблото са по всякакви инджикитайски схеми: една показва време, друга километри, трета мощност... Клетите собственици се дзверят и заничат по тея екранчета на зарядните, мотат телефони, карти, закачат, откачат, то не тръгва или тръгне па спре (едни веднага, други като си седнал да ядеш и си мислиш, че зарежда...). Tesla е Plug&Charge - закачаш и дотам. 0 уйдурми. 0 драми.
  • #12
    анонимен ( преди 2 години )
    шминтирита пак цъфна
  • #11
    анонимен ( преди 2 години )
    Никакъв проблем не е това както пише дават гратисен период а тези изисквания в крайна сметка пак ще ги платят клиентите и явно са излишни щом ги няма във Франция, Бенелюкс, Скандинавия и изобщо няма статия да ги има където и да е
  • #10
    анонимен ( преди 2 години )
    Просто наркото сигурно се е помислил за велик и решил да спре да бута рушвети на продажните политици и те сега са се сетили да си отворят очите за нещо, което е от години. Независимо дали е в плюс, закона не трябва да се нарушава защото става анархия. Или променяш закона, което е трудно защото е вързан с европейските, или го спазвате. Ако законите се спазваха в Европа, краварите щяха да имат влияние само до англосаксонските мумии.
fallback
Последни