IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия отказа да продава на руснаци дори и коли на старо

Вратичка има, но само при плащане на автомобила в брой

Санкциите на Европейския съюз и САЩ спряха вноса на автомобили в Русия, западните автомобилни производители преустановиха доставките и дейността си в страната, а европейските марки не изпращат нови коли на руски дилъри. Оказва се обаче, че руснаци не могат да си купят и коли втора ръка от Германия, разказва слушател на руското радио Business FM.

 

2624622

 

Местни заводи за сглобяване в Русия, например Mercedes, BMW, Renault, Volkswagen и др., спряха производстото на превозни средства в страната. Европейският съюз наложи забрана за продажба и внос в Русия на автомобили, по-скъпи от 50 000 евро.

Какво разказва въпросният руснак за своите патила: „Харесах Mercedes-Benz CLA модел 2018 г., който в Германия струва около 20-25 хиляди евро, в Русия - около 35-40 хиляди. Голяма разлика. Пиша писмо, че искам да купя колата, аз живея в Русия и искам да докарам колата тук. Срещам обаче откази просто защото не работят за Русия. Не я продават съответно на руснаци и когато разберат, че колата ще отиде в Руската федерация. Именно в големите немски автокъщи получих няколко отказа. Но на вероятно 150-то изпратено писмо вече предложиха вариант, с който може и да стане.“

И този вариант се оказал плащане на автомобила в брой. При такива условия продавачът е бил склонен на сделка. Събеседникът на Business FM планира да докара мерцедеса в Русия през финландската граница. Той вече бил ходил там и питал дали е позволено, обещали да пуснат колата.

Руските медии непрекъснато информират, че заради санкциите в страната има остър дефицит на западни автомобили, както и части за вече внесените такива. Но пък все повече настъпват китайските компании.

 

 

0 от 500
  • #14
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Боко ( преди 3 месеца )
    Много важно
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Айде, бе ( преди 3 месеца )
    Аз, да питам!? То, голям бил ъоя ришняк щял да я купи?! Ми нали, после трябва ОБСЛУЖВАНЕ ДА И СЕ НАПРАВИ!?
  • #12
    10 rate up comment 24 rate down comment
    На бас! ( преди 3 месеца )
    Скоро, много скоро немците ще почнат да ги даряват на руснаците защото просто няма да има с какво да си карат прехвалените и надценени кюмбета!
  • #11
    15 rate up comment 10 rate down comment
    Propov ( преди 3 месеца )
    Ами толкова главоболия за една кола. Ми че тя ще обиколи света и твърде вероятно някъде да се случи проблем , къде с докумемтите, къде с личността на купувача. Щото руснак с 20хил. евро за кола не е съвсем обикновен руснак. Па и е руснак все пак, па и не е Ойропеец. Абе ние ще се научим да пестим енергия от което ще спечелим. Ама руснаците каквото нямаме им предстой и те май хабер си нямат. И Китай не е алтернатива. От Китай всичко е мошенгии, неприятни изненади и проблеми.
  • #10
    15 rate up comment 3 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    Обикновения руснак няма пари за китайските надценки. Пазара ще се свие. Немските производители следват официалната линия на ЕС. Не изнасят и не произвеждат в Русия. Всъщност, забраната е за автомобили над 50к Евро, но най-вероятно имиджово никой не изнася. Руския пазар е незначителен. Колкото до това, че ще влизат от Китай, то производителите не ги интересува. Както и на каква цена...
  • #9
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Хм ( преди 3 месеца )
    Ако беше преди 20 години, щеше да е голяма загуба. Сега германското качество стремително върви към сферата на митологията. Впрочем, моделите за китайския пазар със сигурност ще са по-подходящи за руските условия, отколкото тия произведени в Европа.
  • #8
    8 rate up comment 8 rate down comment
    До 7 ( преди 3 месеца )
    Точно това пиша и европейците можеха да вдигнат цените с 50% (износно мито например) а най-големия пазар на Мерц, ВАГ и БМВ е Китай и дори официално да не изнасят за Русия няма как да спрат от милиони произведени в Китай коли няколко десетки хиляди да отиват неофициално в Русия иначе казано вместо да изнасят от евро заводите ще изнасят (дори без да искат) от китайските и големите надценки ще ги прибират китайците вместо европейците
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До #6 ( преди 3 месеца )
    Подаряват пазара на Китай? Китайците вдигнаха цените с около 50%. Който е решил да си вземе Бенц или БМВ няма да си взема китайско или Генезис. Всичко е свързано с разходи. Въпросният руснак да не си мисли, че чрез заобикаляне и доставки през Nти страни въпросния Мерц ще излезе много по евтин от 35к. Русия мина от другата страна. Всичко вносно нагоре и липсващо...
  • #6
    2 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз съм за повечето санкции като спиране на заводите там но тази е глупава (забрана на износ на скъпи коли и части за Русия) все ще вземат от някъде скъпи коли (дори западни марки) а няма смисъл да не им се прибират парите и да се подарява пазара (дори да е малък) точно на Китай
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Личи си много