fallback

Седем правила за работа с дизелов турбодвигател

Спазването на тези съвети спестява много проблеми на шофьорите

Автомобилите с дизел двигател с турбокомпресор са предпочитани от мнозина заради тяхната ефективност и нисък разход на гориво. Факт е обаче, че при тях ремонтите са скъпи и сложни. Затова и трябва да се внимава много при работата с тези задвижващи агрегати, за да може „животът“ им да бъде увеличен максимално, като през това време те да служат безпроблемно на собственика.

Експертите от изданието Car съставиха списък от 7 правила за работа с този тип двигатели, чието спазване ще бъде от полза на шофьорите. Придържането към тях не е никак трудно, а ползите от това са големи.

7 правила за работа с дизелов турбодвигател (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #7
    ВиК 68 ( преди 2 години )
    Както винаги ,пълни глупости
  • #6
    Фалко ( преди 2 години )
    Велико!
  • #5
    анонимен ( преди 2 години )
    Първо да работи минимум 5-7 минути, по-късно да не работи на празен ход. Последно? Никога не съм чакал повече от минута, да изчистя снега. През останалото време и 10 сек са много. Разбира се, до достигането на 90С, оборотите не минават 2к
  • #4
    Я ( преди 2 години )
    Я,то ако маслото не стигне до турбината..то брой че разпределителния вал отдавна е задрал...
  • #3
    Калая ( преди 2 години )
    Паля на 10 сек тръгвам
  • #2
    ЕС ( преди 2 години )
    Продухване разрешено само с мека връзка от гърнето до купето
  • #1
    Турбодизел ( преди 2 години )
    Пет до седем минути на празен ход? Аз ще забравя за къде съм тръгнал!
fallback
Последни